Käykö kirpputoreilla kauppa tällä hetkellä?
Pieneksi jääneitä lastenvaatteita on kertynyt kaappeihin ja ajattelin mennä kirpparille myymään, mutta käykä siellä tällä hetkellä kauppa ollenkaan? Mulla on jotain lastentavaraa huutiksessa myynnissä ja eivät näytä menevän kaupaksi, vaikka tavara on hyvää ja minusta hinnat kohdillaan. Kirppareilla olen myynyt paljon ja hyvällä menestyksellä, joten osaan mielestäni hinnoitella. Mutta onko hinnat kirppareillakin laskeneet ja näkyykö lama jo sielläkin?
Kommentit (7)
kirppis on tosi hyvä :D
Käyn paljon ostoksilla siellä ja tosiaan kauppa käy!
Huutonetissä olen myös kyllä saanut myytyä. Laitan yksittäin ja pieniä settejä ja vain muutaman päivän aukioloajoilla, jolloin ne ovat selattavissa helposti. Uusin niitä ilmoituksia sitten koko ajan, mutta sehän ei vie paljonkaan aikaa.
Nytkin viikossa mennyt 30 kohdetta tällä taktiikalla :) Ja käytän vain osta heti-myyntiä. Silloin pääsee nopeasti tavarasta eroon.
jos vaatteet ja tarvikkeet ovat siistikuntoisia ja hinta kohtuullinen.
Minulla oli viime viikolla pöytä lastentarvikekirpparilla. Myin siistikuntoisia vaatteita ja leluja, joista suurimman osan olin hinnoitellut n. 10-20% ovh:sta periaatteella. Kauppa kävi uskomattoman hyvin ja pöytä tyhjeni vauhdilla eli hintapyynnöt olisivat ehkä voineet olla enemmänkin,
19,50e meni ja paljon sain tarpeellista tavaraa/ vaatetta. Ja ihmisiä oli paljon liikkeellä ajankohtaan nähden.
Vein eilen illalla itsepalvelukirppikselle tavaraa kauhean kasan, hyvä, että sain pöydälle mahtumaan.
Kävin tänään "vakoilemassa", kirppis oli ollut auki 2 tuntia ja suurin osa meidän tavaroista oli hävinnyt. Mulla tosin hinnat ovat 50 senttiä, euron, ja korkeintaan 2 euroa. Jostain TODELLA hyvistä kokonaisuuksista pyysin 4 euroa. Mun mielestä kirpparin idea on ne halvat hinnat ja kiertoon laittaminen, sekä se että saan tilaa varastoon.
Mä en ymmärrä niitä ketkä pyytää jostain äitiyspakkauksen toppahaalaristakin joku 15 euroa... Tosin ne roikkuukin sitten siellä viikosta viikkoon...
Mä jouduin lähtemään kaasu pohjassa äkkiä hinnoittelemaan lisää tavaraa, että olisi viikonlopun jälkeenkin jotain mitä myydä...
Juuri mietin, minne pojan vaatteita "hävittäisin" ja olin ihan unohtanut Villa Lyhdyn, vaikka ajelen melkein ohi joka päivä.. Sainkin sitten peruutuspaikan heti huomiselle :)
Eli, kiitos vinkistä!
Suurin osa tavaroista meni ja yli 200 euroa viikon ajalta, vaikka ei mielestäni mitään kovin ihmeitä ollut myynnissä.
Tavallisilla itsepalvelukirppiksillä olen useankin kerran ollut myymässä, mutta tuolla tuntui kauppa käyvän paremmin. Muualla aina jotain on varastettu ja pöydät sotketaan samantien kamalaksi ja omia tavaroita saa etsiä ympäri kirppistä. Tuolla pöytä oli aina ihan siistissä kunnossa, enkä huomannut mitään varastetunkaan.
Sinne vien varmasti jatkossakin ja suosittelen lämpimästi :)
menossa myymään.
Vantaalla Rekolassa, Villalyhty, lastentarvike kirppis.. kauppa käy todella hyvin!
Ehjää, puhdasta ja kun vielä hinnoittelee maalaisjärjellä niin aivan varmasti menee
kaupaksi!
Ostavista asiakkaista siellä ei todellakaan ole pulaa. Vkl on koko paikka NIIN täynnä ihmisiä!!
www.villalyhty.fi löytyy yht tiedot