Kertokaa mulle mikä thaimaassa viehättää?!?
En ole ikinä ymmärtänyt ihmisten vouhotusta thaimaasta. Jos mä lähtisin reissuun, niin kohde olisi joku ihan muu kuin thaimaa. Esim. brasilia, usa, kanada, kap verde... Thaimaassa on niin likaistakin.
Kommentit (59)
miksi toisia nyppii, kun joku haluaa sinne Thaimaahan? Kun kerran täällä niin kiivaasti asiasta väitellään? Vai onko arvostelu sallittua, mutta puolustautuminen ei?
olisi ollut ihanaa joku sairastuu ja voidaan kutsua lääkäri. Nyt en siis puhu mistään että tulee ravintolassa väärä tilaus, vaan siitä, että oikeasti joku menee pieleen. Ja ilotyttöjä varmasti on muuallakin, mutta minä en niitä kuitenkaan halua nähdä lomallani. Enkä halua että lapset niitä näkevät. Ja ei, ei todellakaan kannata pysyä Suomessa, koska matkustelu on ihanaa ja maailmassa on ihania paikkoja, kannattaa vaan pysyä pois Thaimaasta. 20
miksi toisia nyppii, kun joku haluaa sinne Thaimaahan? Kun kerran täällä niin kiivaasti asiasta väitellään? Vai onko arvostelu sallittua, mutta puolustautuminen ei?
Mulle on ihan sama minne ihmiset lomillaan suuntaa, sulle ilmeisesti ei ole vaan kaikkien pitäisi olla kiinnostuneita Thaimaasta ja matkata sinne.
että mieheni joutui rytmihäiriöiden vuoksi sairaalaan ja todellakin oli huippulaatua hoito ja palvelu, jopa Suomen sairaaloihin verrattuna. Ikävää että olet kokenut jääneesi ilman palvelua ja välittämistä lomallasi, me olemme useamman kerran käyneet Thaimaassa ja ongelmatilanteissa ollaan koettu, että meidät on huomioitu todella hyvin.
Meidän kohdalla moista ei ole sattunut kuin Venezuelassa, jossa taas tajuttoman potilaan olisi itse pitänyt kävellä ambulanssiin..Joten ei kannata ihan yleistää ja lytätä koko maata/kansaa yhden tapauksen perusteella.
miks muiden pitäisi pysyä pois Thaimaasta jos sä et siitä tykkää?
miks muiden pitäisi pysyä pois Thaimaasta jos sä et siitä tykkää?
paikalle, oli oikeasti jopa nöyryyttävää. Tuli todellakin tunne, että se oli iloinen asia, että hotellin asiakas sairastuu vakavasti. Ja, jokainenhan tässä puhuu omista kokemuksistaan, minä kyllä lyttään koko Thaimaan tuon yhden reissun perusteella. Minä en siis sinne koskaan enää mene. Muut toki saa mennä, eihän se minulle kuulu, mutta minä en sitä kenellekään suosittele. Niinhän se aina menee joka paikassa, niiden omien kokemusten perusteella sitä joko suosittelee jotain tai ei. Minä puhun omista kokemuksistani, minkä vuoksi sain Thaimaasta todella huonon kuvan. 20
nyppii on se, että te Thaimaasta tykkäävät tuputatte Thaimaata kaikille, ikäänkuin se olisi se ainoa oikea paikka, ja hermostutte, jos joku ei siitä tykkää. En tajua miksi? Jos joku sanoo, että en tykkää New Yorkista, niin ei se herätä mitään mielenkiintoa. Okei, sit ei tykkää. Miksi te suututte siitä, että joku ei tykkää Thaimaasta, miksi te otatte sen niin kamalan henkilökohtaiseti? Sitä mä en oikein tajua.
taas tätä ketjua! Onneksi av-mammat ei päätä meikäläisen lomakohteesta! ja ap:lle tiedoksi, sinne Thaimaahan ei ole matkustuspakkoa, niin kuin ei minnekään muuallekaan... Ja likaisuuskriteeri; ehkä olisi parempi pysyä ihan siellä kotosalla mikrokuituliinoinesi ja rosteripintarasvoinesi...
jos kommentoin mitä hyvä siellä mielestäni on. Ihan samalla tavalla täällä moni "tuputtaa" sitä Karibian aluetta, eikä siitä kukaan älähdä.
jos kommentoin mitä hyvä siellä mielestäni on. Ihan samalla tavalla täällä moni "tuputtaa" sitä Karibian aluetta, eikä siitä kukaan älähdä.
joku sanoo, että ei tykkää vaikka sitten Karibiasta. Se ei herätä sellaisia intohimoja kuin Thaimaa. Nyt en sano,että sinä tuputat tai suutut, mutta kyllä täällä on tosi paljon sellaisia, jotka ihan oikeasti ei siedä sitä, että jollain on huonoja kokemuksia Thaimaasta, tai ei tykkää siitä kulttuurista, tai se ei vaan kiinnosta. Siitä hypitään ihan silmille, tai sitten, tietysti, vedetään se kateuskortti esiin... No, mutta, samapa se, pistää vaan niin aina silmään tuo, että jotkut ei kestä sitä, että Thaimaata arvostellaan. Sinänsä olisi kiva tietää, että mikä siihen on se syy.
Minä pidän Thaimaasta ja en hypi todellakaan kenenkään silmille, jotka eivät pidä (ihan omassakin ystäväpiirissä löytyy). Älä nyt kiltti yleistä! Sullakin tuntuu olevan aika KIIHKO asenne... Relatkaa mammat ja matkustellaan ihan jokainen missä halutaan ja kerrotaan mielipiteitä joko puolesta tai vastaan hyvässä hengessä...
Tai voihan se olla, että se on aina se yksi ja sama joka näissä kommentoi.
- Suomen puhuminen. Inhoan lomalla sitä, että joku tulee vetämään hihasta ja tönkkösuomella huutaa "tulla tänne, hyvä takki". Tätä toki on muuallakin, mutta tuolla Thaimaassa erityisen paljon!
Olimme purjehtimassa Brittiläisillä Neitsytsaarilla miehen ja miehen vanhempien kanssa kolme vuotta sitten. Kuvitelkaa mielessänne: hiljainen poukama jossa kaksi purjevenettä ankkurissa, ilta on jo pimentynyt, tuhannet tähdet tuikkivat taivaalla, mistään ei kuulu muuta kuin vaimeaa laineiden liplatusta. Kunnes.....siitä poukaman toisella puolella olevasta purjeveneestä alkaa raikaa Säkkijärven polkka. Voi elämäni kevät... ;)
toi oli kyllä hauska, voisi kyllä pieni repeäminen käydä :D
Toi on paha! Meille kävi vähän samoin Uruquayssa, oltiin vaeltamassa pienessä ryhmässä, jossa muut 3 oli brittejä. Siellä keskellä "ei mitään" yhdellä vuoren rinteellä jo alaspäin tullessa, kuului takaa tyynessä illassa: "Saatana tää on raskasta, mä en enää jaksa". Tuli kanssa jotenkin "outo" fiilis...
Kävin Thaimaassa, en tykännyt. Ei vaan ole meikäläisen tyylinen, mutta kun muut Thaimaankävijät ovat kyselleet mitä olen mieltä ja olen sanonut että en tykännyt on sitä kauhisteltu. Että miten joku ei tykkää Thaimaasta, sehän on aivan ihana paikka, mikä siinä *muka* on vikana, sehän on paratiisi jne jne.
Matkustakoon sinne ne jotka tykkää, mutta miksi hämmästellä kuin maailman kahdeksatta ihmettä sellaista joka ei siellä viihdy?
Thaimaassa vain on erityisen paljon sellaista, mistä ylivoimainen enemmistö pitää todella paljon, että olisi aina kiva kuulla PERUSTELTUJA mielipiteitä heiltä, jotka eivät paikasta tykkää.
Tarkoitan siis sitä, että Thaimaasta on vähän vaikeampi löytää niitä huonoja puolia kuin vaikkapa Kanarialta tai Tallinnasta.
Ja juuri kaltaisesi viesti on hieman outo, kun sanot vain, ettei se ole "sinun tyylinen". Ei siinä mitään, mutta perustele mikä on ja mikä ei ole "sinun tyyliäsi". Sitten on muiden, jotka ehkä miettivät Thaimaahan lähtöä, ymmärtää, että mikä maassa sinun kohdalla tökki.
Kävin Thaimaassa, en tykännyt. Ei vaan ole meikäläisen tyylinen, mutta kun muut Thaimaankävijät ovat kyselleet mitä olen mieltä ja olen sanonut että en tykännyt on sitä kauhisteltu. Että miten joku ei tykkää Thaimaasta, sehän on aivan ihana paikka, mikä siinä *muka* on vikana, sehän on paratiisi jne jne.
Matkustakoon sinne ne jotka tykkää, mutta miksi hämmästellä kuin maailman kahdeksatta ihmettä sellaista joka ei siellä viihdy?
joillekin sellainen trendijuttu tai yritys olla jotenkin "parempi, erikoisempi" matkailija kuin muut.
Itse olen matkustellut parissakymmenessä eri maassa ja mikään ei ole tökkinyt niin, että sinne en toiste voisi mennä ja useassa maassa olen useampaan otteeseen käynytkin.
loma. Eikö kannattaisi pysyä Suomessa, jos ei kestä sitä, että jossain on erilaista kuin mihin on tottunut. Säästyisi sitten tuollaisilta hirvittäviltä kokemuksilta.
Ja tuohon ilotyttö-asiaan voisin kommentoida sen verran, että älä kuvittele etteikö sitä esiintyisi muuallakin. Vaikka et sitä näe, sitä kuitenkin on olemassa, myös siellä sinun ihanne-maailmassasi Karibialla.
jos jokin asia menee pieleen niin itkeäkö pitäisi? Kyllä meillä palvelu pelasi ja jos jokin meni vaikka ravintolassa pieleen, niin hymyillen pyydettiin anteeksi ja trajottiin koko seurueelle ilmaiset jälkkärit tms. Kutsutko sitä huonoksi palveluksi?