Vinkkejä synnytyksen käynnistykseen.
Eli yliajalla mennään. Ja oireet sen kun vähenevät.
Kaikki kolme ässää on kokeiltu moneen kertaan, ilman tulosta.
Onko muita kokeilunarvoisia vinkkejä?
Olen kuullut mm. vyöhyketerapiasta. Miten homma toimii?
Kommentit (18)
jonka kaikki synnytykset on käynnistetty vyöhyketerapialla. Ei ole asiasta omakohtaista kokemusta, mutta hän kertoi, että kaksi kolmesta lähti syntymään vielä saman vuorokauden aikana ja kolmaskin heti seuraavan päivän aikana. Tekis mieli kans aikanaan kokeilla häätää tätä kolmatta. Isosiskonsa on syntyneet molemmat 41+5. Riittäisi vähempikin kantoaika.
Mulla molemmat lapset syntyivät rv 41+2.
Ja kolmatta kertaa ollaan asialla.
Sitä ei vain muista, kuinka pitkiä nämä päivät LA:n jälkeen ovat. Tiedän, ettei kukaan ole sinne jäänyt, mutta en haluaisi joutua käynnistykseenkään.
Eli kaipaan vain vinkkejä, joita voisi kokeilla ihan huumorimielellä.
Onko kellään tarkempaa tietoa tuosta vyöhyketerapiasta. Eikö sitä pystyisi ihan kotonakin kokeilemaan?
ap
Siis alkoholia??
Minulla olisi vodkaa tuolla ja laskettuaika alle viikon päästä. Jos sitä kunnon kännit ottaa niin silläkö tulee?
Minä en ainakaan ole saanut niillä aikaa kuin supistuksia jotka tekee kipeää ja valvottavat mutta loppuvat kuitenkin jossain vaiheessa.
Jostain akupunktio pisteistä olen kuullut, mutta mitään tietoa ei ole missä ne sijaitsevat...
Niin mitä teitte ennen kuin synnytykseen johtanut supistelu alkoi? Alkoiko heti kipeänä vai samanlaisina kuin ennakoivat?
rv 39+5 tyttöjen saunailta
rv 39+6 iltapäivällä ikkunoiden pesu, seksiä noin klo 23, josta nukkumaan, kunnes...
rv 40+0 klo 00.20 eka supistus ja kello 6 lapsi maailmassa
käynnistys olisi aloitettu rv 40+3...
mitään supistuksia ei ollut tätä aiemmin.
Kokemusta voin sanoa että tepsii, lapsivesi meni 6 h kuluttua:-)
Eli yliajalla mennään. Ja oireet sen kun vähenevät.
Kaikki kolme ässää on kokeiltu moneen kertaan, ilman tulosta.
No voi harmi, kun just meinasin kolmea ässää sulle ehdottaa ;D :D:D:D:D:D
Kyllä se sieltä ulos tulee joka tapauksessa ennen pitkää. Ainahan ne lapset ovat ulos tulleet. Kärsivällisyyttä :)
Minäkin join kahvia ennen kuin esikoisen synnytys käynnistyi ja söin rullakebabin viikkoa ennen toisen lapsen synnytyksen alkamista, mutta en kyllä sanoisi että kahvi tai kebab käynnisti synnytyksen...
:D
Suolessa on ns. chilireseptoreita joita chili tai muuten tulinen ruoka arsyttaa, ja suolen kramppaus voi myos aiheuttaa supistuksia. Mulla kavi niin etta kakkonen melkein syntyi rv 27 ja ainakin osuutta asiaan oli chiliaterialla... Supparit pysaytettiin tipalla sairaalassa. Sen jalkeen en ole raskaana tulisiin ruokiin juuri uskaltanut koskea.
6h aiemmin syödystä tulisesta ruuasta...
Ei niin väliä, vaikka ei todella tietäisi johtuiko siitä vai ei (esim. tulinen ruoka:)
Sitä olin sanomassa että EI kannata hieroja nännejä, koska se antaa kropalle sekavia signaaleja! Se kyllä aiheuttaa supistuksia, mutta se johtuu siitä että kroppasi tukitsee sen niin että vauva on jo rinnalla ->jälkisupistuksia!
Meillä toimi haravoiminen (ehkä se oli se kiertoliike?) ja sen päälle seksi. Poika syntyi 39+4. Ja seksin jälkeen ei heti kiirettä pesulle, niin että sperma ehtii vaikuttaa..
Ja tule sitten raportoimaan tuloksista :)
Seiso mahdollisimman leveässä haara-asennossa ja laskeudu niin alas kuin pystyt ja pysy tässä asennossa niin kauan kuin voit. Toista muutaman kerran.
Tällä tavoin mulla alkoi esikoisen kanssa supparit saman vrk:n sisällä.
nuku ja kävele.
Niin ja yliaikainen se on vasta rv 42+1.