Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi päivä mietin Jamppa Tuomista,

Vierailija
12.12.2008 |

että mitähän sille kuuluu, että tekeeköhän vielä musiikkia.

Kunnes tänään tajusin, että hetkinen Jamppa Tuominenhan kuoli. Kuoli vielä traagisesti yksinäisenä, unohdettuna ja alkoholisoituneena jossakin Kanarialla tai jossain.

Monesti sitä kun kuulee jonkin julkisuuden henkilön kuolleen, luulee tämän kuolleen jo aiemmin tai sitten käy päinvastoin, luulee, että joku kuollut julkisuuden henkilö onkin vielä elossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolasin itseni puhumalla spedestä töissä.. että minnehän se on kadonnut, kun ei ole aikoihin kuulunut mitään :(

fanny

Vierailija
2/5 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon esim. katsonut youtubesta vanhojen sarjojen alkupimputuksia ja sitten googlettanut niiden näyttelijöiden nimet tai katsonut suoraan wikipediasta. Mielenkiintoisia kohtaloja on tullut vastaan. Tyyliin, että vai niin sillekin sitten kävi.... Taidan tsekata onko Jampasta sivua tai muuta tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-toisessa ketjussa - jossa luetellaan mainstream-bändejä harvinaisina fanituksen kohteina - Jampan maininnut

Vierailija
4/5 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun Ere Kokkonen kuoli, luulin hänen kuolleen jo aiemmin. Muistin hänen olleen se pyörätuolissa istunut viihteentekijä, joka kuoli, mutta se olikin joku toinen.

Sitten lehdissä oli monta päivää tosi isoja otsikoita Ere Kokkosesta ja minä hädin tuskin tiesin kuka hän oli.

Ihan oikeasti, tuntuu tosi moukalta.

Minulla vain menee jotkut suomalaiset viihdenimet ihan sekaisin.

En muuten yhtään ihmettele, että joku ajattelee Speden olevan vielä elossa. Kun Spede kuoli, en pitkään aikaan uskonut sitä, eihän Spede nyt voi kuolla.

Ap.

Vierailija
5/5 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun Ere Kokkonen kuoli, luulin hänen kuolleen jo aiemmin. Muistin hänen olleen se pyörätuolissa istunut viihteentekijä, joka kuoli, mutta se olikin joku toinen.

Sitten lehdissä oli monta päivää tosi isoja otsikoita Ere Kokkosesta ja minä hädin tuskin tiesin kuka hän oli.

Ihan oikeasti, tuntuu tosi moukalta.

Minulla vain menee jotkut suomalaiset viihdenimet ihan sekaisin.

En muuten yhtään ihmettele, että joku ajattelee Speden olevan vielä elossa. Kun Spede kuoli, en pitkään aikaan uskonut sitä, eihän Spede nyt voi kuolla.

Ap.