Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhönosoitus- ainoa osoitettu ko. firmaan pätkäksi- ei halua mennä...

Vierailija
25.03.2009 |

Kyseessä kahden kuukauden lomansijaisuus, lapsille pitäisi etsiä siksi aikaa hoitopaikka, jos puhun työnantajalle niin, ettei hän halua palkata mua, tuleeko karenssi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita käyttäytyä niin etteivät huoli sua

Vierailija
2/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitten olet työkkärin listoilla, jos et töihin halua? Ei työttömäksi ole pakko ilmoittautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailen usein näihin työkkärin kyselyihin miksi henkilöä ei valittu, näistä henkilöistä jotka ei edes oikeasti halua paikkaa ottaa näkyy se kilometrien päähän. (yllätävintä ollut juuri se, että haastattelun jälkeen tulee puhelu: täälllä työvoimatoimistosta x, kysyisin, että onko xx hakenut teille töihin........)

Vierailija
4/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon 2 kuukauden aikana voisit osoittaa miten hyvä työntekijä olet, ja seuraavakin sijaisuus voisi olla sinun ja lopulta ehkä vakipaikkakin. Ei kannattaisi olla kranttu näinä aikoina. Tosin asenteesi osoittaa jo valmiiksi, että et taida tosissasi haluta töitä, jolloin tuo 2 kuukautta hyvän työntekijän esittämistä tulee olemaan piinaa.

Vierailija
5/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoikin, ei työnhakijaksi ole pakko ilmottautua. Ihmeellisiä yhteiskunnan elättejä.

Vierailija
6/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on reilua kertoa sairastelevista lapsista halusit sitä työtä tai et.

Jos jätät kertomatta niin miehesi on varmaan pois työstä sillon kun lapset sairaana?

Työnantajallakin on oikeus tietää kuinka pääset töihin.

Itse kerroin alatisairaista lapsistani (4)sekä suunnitelluista hoitojärj. Sain vakipaikan koska olin rehellinen ja olin suunnitellut lastenhoitoa etukäteen(tein selväksi, että minä olen yleensä pois, mutta muitakin varajuttuja on)

Aluksi en olisi halunnut koko paikkaan, mutta nyt tykkään kuin hullu puurosta. En vaihtais parempi palkkaseenkaan.

Ota lapsille hoitop ja jätä se osa aikasena työpätkäsi jälkeen. Helppoa kun voit pitää vapaapäiviä itsellesi sekä lapset sopeutuvat paremmin kun saat pitemmän työn

Vierailija
7/8 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiertele, älä suoraan kieltäydy.

Vierailija
8/8 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vissiin voi suoraan sanoa, että on kaksi pientä lasta, jotka sairastavat paljon(astmaatikkoja ja allergisia) jne. eli tehdä vaan silleen, että tietävät, että mä olen riski palkata (=paljon pois) ja mun on järkevämpi olla pois koska mies tienaa enemmän.

Ei kai se ole karenssin syy, jos ei vaan ole sopiva etsimäksensä henkilöksi?