Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun lapseni vie päiväkodissa kahden lapsen paikan

Vierailija
25.03.2009 |

koska on erityislapsi. Ja minä olen kotona, YKSIN.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie kokopäiväisen lapsen paikan, vaikka on itse hoidossa vain ½päivää. Mutta syy ei ole mun. Mulla on ½päivä työ, enkä suostu maksamaan täyttähoitomaksua, koska emme tarvitse kokopäiväksi hoitoa, mutta kun lapsi on alle 3v. niin vie pph:lla sit kokopäiväisen paikan.... harmi.

Vierailija
2/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tasoitan tilanteen kun mun kaksi lasta ei vie keneltäkään paikkaa vaan ovat kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että lapsesi on erityislapsi. Hänen kehityksensä tueksi on siis kodin ja ammatti-ihmisten yhteistyöllä tehty erityinen suunnitelma, johon tuo kuntouttava päivähoito kuuluu. Minusta voit olla kotona huoleti ja käyttää ajan kodinhoitamiseen ja lepäämiseen. Jaksat varmasti sitten paremmin hoitaa ja tukea lastasi kotioloissa, ja huomioida ne asiat, joiden takia lapsesi on erityislapsi. Olet varmasti hyvä äiti ja syyllisyyttä sinun ei tarvitse tuntea. Päinvastoin, tarjoat lapsellesi sen, mitä hän tällä hetkellä tarvitsee. Monille erityislapsille kuntouttava päivähoito saa aikaan kaikkein suurinta edistymistä kehityksessä.

Vierailija
4/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lapsi on tietysti kuntoutumassa siellä päivähoidossa koska on erityislapsi - joku joka erityisesti tarvitsee samanikäisten ryhmää!

Vierailija
5/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kielellisessä pienryhmässä, jossa omat puheterapeutit. Paikka kokopäiväinen ja erittäin kallis. Vapaapäiviä ei saa pitää. Olen itse kotona.

2.5kk on kesäloma ja silloin on toivottavaa olla pois tarhasta. Myös kaikki koululaisten lomat pitää olla kotona.

Kulkee vielä taksilla tarhaan ja tuodaan taksilla pois. On tarhassa toisella puolella kaupunkia ja sinne laitetaan lapsia, jotka eivät kuulu erityisryhmään.

Tarhassa on lapsia joilla on kielellistä ja tarkkaavaisuus ongelmaa ja pyritään ehkäisemään oppimisvaikeuksia.

Näin pystytään saamaan osa lapsista normi kouluun.

Äärimmäisen hyvä paikka add, adhd ja dysfasia ja kuulovammaisille lapsille.

Vierailija
6/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

brassailkaa nyt vielä sillä, kenen lapsi tulee veronmaksajille kaikista kalleimmaksi. On teilläkin huvit ja sitten vielä ihmetellään kun sanomista tulee. Huh huh :(

Vierailija
7/7 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä 2 paikalla olevat tasaavat hieman tilannetta eli kaikki ryhmän lapset hyötyvät siitä, että ryhmä on pienempi.

Omalla lapsella 12 lasta ja 4 hoitajaa ryhmässä, normaalisti 5-vuotiaita voisi olla 21 ja kolme hoitajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi