Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikähän mulla on?
25.03.2009 |
Pari päivää juilinut menkkamaisesti alavatsaa, selkää ja lonkkaa. Ei siis koko ajan,vaan välillä ja kivun lisäksi olen aivan tolkuttoman väsynyt.
Kommentit (2)
vastaus on, että "olet raskaana". Mietin vain pitäisikö soittaa tk:n ja kysellä sieltä vai saisinko kenties täältä jotain asiallista vastausta...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että olet varmaankin raskaana.
Onhan sekin mahdollista tai sitten olet tulossa flunssaan tai sinulle on joku muu klenkka.