Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoruuden ystävä yrittää lämmitellä välejä vuosien jälkeen

Vierailija
09.07.2022 |

Ei oikein kiinnostaisi. Hän kohteli minua aina vähän huonosti, välinpitämättömästi. Nuorina kun menimme vaikkapa kaupungille iltaa viettämään, hän saattoi yhtäkkiä kadota, eikä kertonut minulle mitään. Oli löytänyt jotain parempaa seuraa.
Minulla oli auto, hänellä ei, aina oli pummimassa kyytiä, mutta ei koskaan antanut bensarahoja.
Jonkinlaista vähättelevää suhtautumista oli aina, enkä ole sitä unohtanut.

Haluaisitko tavata tuollaisen nuoruuden ystävän? Vai antaisitko olla ja vetoaisit vaikkapa kiireisiin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi, jos olisijäämyt kurjat vibat.

Vierailija
2/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös opiskeluaikaan aika erikoinen "ystävä". Olin aina isommassa porukassa, joka jäi hänen huomiolta syrjään. Koin itse, et olin hänelle vaan varakaveri, jota pyydettiin baariin, kun muut eivät lähteneet. Jouduin todella kiusallisiin tilanteisiin hänen toimestaan. Saattoi puhua minusta pahaa jonkun muun kaverinsa kanssa, vaikka olin samassa huoneessa.

Hän jopa petti omaa miestään minun ex.n kanssa.

Parinkymmenen vuoden jälkeen yritti lämmitellä välejämme, mutta minulle se ei sopinut.

Vierailija
4/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin toisen mahdollisuuden minua huonosti kohdelleelle nuoruudenystävälle nelikymppisenä, ajattelin että ollaan kumpikin aikuistuttu ja meillä oli ollut hyviäkin aikoja. Ei olisi kannattanut.

Ei koira karvoistaan pääse.

Vierailija
5/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi tavata vastaavanlaisia nuoruuden ystäviä. Pari vastaavanlaista omaa ystävääni olen tavannut juhlissa. Ei olisi tullut mieleenikään pitää enää yhteyttä juhlien jälkeen. Eivät olisi antaneet elämääni mitään positiivista.

Vierailija
6/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes vetoaisi kiireisiin tai muuhunkaan, en yksinkertaisesti noteeraisi millään tavoin.

Vierailija
7/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti avaat sydämesi ystävälle. Muuten olet itsekäs narsku. Et kai ole itsekäs narsku?

Vierailija
8/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuunkin otti yhteyttä lukiokaveri. Jälkikäteen ajatellen hän oli silloin ihan kamala tyyppi: tuomitseva tosikko ja suoraan dissasi saamaani opiskelupaikkaa (hänellä oli parempi ja senkin sanoi suoraan). Selän takana puhuttua kuului myös korviini. Koskaan ei hänen kanssaan ollut kiva olla.Miksi edes olin ankeuttajan kanssa nuorena, onneksi oli reilumpia ja rennompia kavereita myös silloin. En usko että hän olisi voinut muuttua niin täydellisesti että kannattaisi herätellä tuttavuutta.

Vierailija
9/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on palanut välit kaikkiin muihinkin ja siksi yrittää nyt saada sua takaisin?

Itse sanoisin rehellisesti, ettei kiinnosta koska kohtelit minua huonosti.

Tutustuin joku aika sitten ihmiseen, joka oli palannut ulkomailta vuosien jälkeen. Hän kertoi, että entiset kaverit eivät vastanneet edes viesteihin, kun hän oli yrittänyt ottaa yhteyttä ja sopia tapaamista. Ensin ihmettelin, lähemmän tutustumisen jälkeen en ihmetellyt enää. Oli todella raskas ihminen, valehteleva pummi. Joidenkin ihmisten yksinäisyydelle on painavat syyt.

Vierailija
10/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaisen yhteydessä käyttäisi sanaa "ystävä".

Aikuisen ei tarvitse viettää aikaansa epämiellyttävän tuttavan seurassa.

Vierailija
11/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, jos kerran epäilyttää. Usein ihmisiä syyllistetään antamaan mahdollisuus ("et voi tietää millaista toisella on ollut"), mutta harvoin ne välit siitä paranevat. Sama kuvio vain toistuu.

Vierailija
12/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi käytti sinua vain hyväkseen. Miksi olisit edes hänen kanssaan tekemisissä, jos hän ei ole koskaan ollut tosiystävä? Estät/poistat vain hänet joka paikasta. Ei ole sen vaikeampaa.

Vierailija
13/13 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti avaat sydämesi ystävälle. Muuten olet itsekäs narsku. Et kai ole itsekäs narsku?

Eiih sarkasmia tänne!!! Tulee vain alapeukkuja!