Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytän ihan törkeen hyvältä vaikka ikää 42v!

Vierailija
25.03.2009 |

Ja kaikki johtuu vaan surkeesta valaistuksesta joka meillä on ;)

Ei ainuttakaan ryppyä!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meidän kypsien naisten (sain vieraskirjaani treffipalstalla moisen kommentin) vika ole, että tähän ikään olemme oppineet, että suhde perustuu nimenomaan pelkkään seksiin miesten puolelta.. 38v

Vierailija
2/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mäkin näytin kynttilänvalossa yhtä hyvältä kuin ap kymmenen vuoden päästä. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meidän kypsien naisten (sain vieraskirjaani treffipalstalla moisen kommentin) vika ole, että tähän ikään olemme oppineet, että suhde perustuu nimenomaan pelkkään seksiin miesten puolelta.. 38v

ei kukaan normaali sieltä seuraa hae muutenkaan. Minullakin on sellainen mies joka ei ole mikään seksihullu idiootti.

Vierailija
4/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai Se meidän kypsien naisten (sain vieraskirjaani treffipalstalla moisen kommentin) vika ole, että tähän ikään olemme oppineet, että suhde perustuu nimenomaan pelkkään seksiin miesten puolelta.. 38v

Mitä enemmän seksiä ja hyvää sellaista, sitä varmemmin mies on ja pysyy ;D

Vierailija
5/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tarvii vain sanoo että lähdetkös kattoon kuin upee peili mulla on sängynpäädyssä ;D Ja vaatteetkin niiltä lentää alle sekunnin pois koska niiden on ihan pakko alkaa ihailla itseään xD

Vierailija
6/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai Se meidän kypsien naisten (sain vieraskirjaani treffipalstalla moisen kommentin) vika ole, että tähän ikään olemme oppineet, että suhde perustuu nimenomaan pelkkään seksiin miesten puolelta.. 38v

jos vAIN seksillä mies pysyy niin sitten oisin kyllä mieluiten ilman miestä kokonaan. En viitsi alentaa itseäni toisen tarpeiden tyydyttäjäksi.

Vierailija
7/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan uusi kotisi valaistusta, niin näytät aina törkeen hyvälle ;)

Vierailija
8/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vAIN seksillä mies pysyy niin sitten oisin kyllä mieluiten ilman miestä kokonaan. En viitsi alentaa itseäni toisen tarpeiden tyydyttäjäksi.

Vierailija
9/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule ap, sä oot niin oikeessa. Mun mielestä valaistus on jo pitkään ollut aivan yliarvostettua. Kaiken maailman Paanaset Innossa jne. vaahtoavat valaistuksen tärkeydestä ja KAIKKEIN TÄRKEIN asia on ihan unholassa. En ymmärrä noita sisustussuunnittelija pellejä. Hämyt vaan ja komeita nuoria miehia ja SEKSIÄ! Voihan ne ledit laittaa vaikka autotalliin niin ukko näkee ryppynsä ja pöhöttyneen pärstänsä paremmin ja tajuaa ehkä pysyä siellä...

Vierailija
10/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun piti olla huumoria (toki olen hyvännäköinen) mutta joku eksyi pilaamaan kaiken tyhmillä viesteillä.

Mullakin on muuten nuorempi aviomies ja seksiä paljon (käytän miestäni hyväkseni usein). ap

Vierailija
11/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se miehettömyys johtuu siitä, kun en suostu anaaliseksiin.

t. Epänormaali 38v, joka on hakenut ystävää netistä, kun ei köyhä korvessa asuva muuallekaan pääse.

Vierailija
12/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sä oot ihanassa asemassa kun sulla on nuorempi mies ja paljon seksiä! Mun pitää varmaan laittaa äijä kiertoon (tyhjentää autotalli) ja vaihtaa nuorempaan! Oisko sisustusvinkkejä sinne autotalliin? T. 27

Vierailija
13/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan toi meidän puutteellinen valaistus paljastaa, etten osaa antaa sisustusvinkkejä :( ap

Vierailija
14/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen "sivistykseni" saanut vain tältä påalstalla ja oppinut, että tuonikäisellä on jo kaikki paikat kuivunut umpeen ja vapisevat rullaattoreillaan eteenpäin papiljotit päässä?

Vierailija
15/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se miehettömyys johtuu siitä, kun en suostu anaaliseksiin.

t. Epänormaali 38v, joka on hakenut ystävää netistä, kun ei köyhä korvessa asuva muuallekaan pääse.

Minun mieheni ei ala harrastamaan anaali eikä suuseksiäkään, muuten

on maailman paras ja luotettavin aviomies, eikä siis mikään seksihullu.

En ole löytänyt häntä netistä vaan työmatkalta.

Vierailija
16/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ajattelin kaikkien niiden negakommenttienkin olevan sarkasmia.. Ei kai kukaan voinut olla tajuamatta.. Joo joo 38v näyttää 2-kymppiseltä..

usein vain kuulee, kun keski-ikäiset naiset leuhottavat että näyttävät niin nuorelta, että nuoret kollit juoksee perässä.. Syynä useimmiten on kyllä se, että nuori mies haaveilee siitä vanhemmasta naisesta, eikä se että luulee nuoremmaksi ja nainen on niin hyvännäköinen.. Se ja sama niille on vaikka nainen on 50 ja näyttää siltä, kunhan saavat.

t. Se 38 ja susiruma oikeasti.

Vierailija
17/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se biisi on jostain seiskarilta koitan itsekin tapailla sanoja ja säveltä pitää varmaan kuunnella 31

Vierailija
18/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kaunis että kaikki vaan vonkaa, mut kukaan ei ota vakavasti.. 38v.

nuoret miehetkin, parikymppiset yrittää kun mä näytän 18v ikäistäni nuoremmalta..

Vierailija
19/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei usko että mä täytän tänään 41. Ja tosiaan nuoret miehet tykkää musta ja mä niistä ;)

Vierailija
20/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen 44 ja just männä viikolla 18 v nuari mies paljasti mulle supermiestatskan rintakehässään. Entäs tämä yks, joka esin näytti kuvia selässään olevasta tatskasta ja veti paitansa ylös. Olen nainen, jonka edessä nuoret miehet paljastavat. Ne mitään ryppyjä katsele, kun itseänsä vaan.