Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies joka petää olla kunnollinen?

Vierailija
25.03.2009 |

Ja sillä selvä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läheisyyttä,molemmat touhuaa omiaan,ollaan kuin kämppäkaverit ja sitten mies pettää. Molemmat tajusivat tilanteen,kävimme juttelemassa ulkopuoliselle.Nyt näyttää,että suhde voi paremmin kuin koskaan.läheisyyttä löytyy,puhumme tunteista paljon. Ja pettämisestä olemme puhuneet paljon.

Vierailija
2/14 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siitä, mikä on kunnollisen miehen määritelmä. Ennen vanhaan mies saattoi olla kunnollinen, ts. elätti perheensä ja eikä ollut väkivaltainen tai juoppo, vaikka olisi juossut hameiden perässä vähän väliä.

Nykyään kunnollisen aviomiehen ja perheenisän määritelmä on tiukempi, katsotaan että uskollisuus vaimolle on peruskunnioitusta ja pettäminen luottamuksen rikkomista. Aika harvat suomalaiset vaimot pystyy ajattelemaan miehestään vanhojen kriteerien mukaisesti. Ja aika usein pettävä mies on nykyään muutenkin huono, kohtelee perhettään epäkunnioittavasti eikä huolehdi heistä, kuten kuuluisi. Isän velvollisuudetkin ovat kasvaneet pelkästä elatuksesta oikeaksi hoivaksi, mikä vie aikaa hameiden jahtaamiselta ja tekee siitä hivenen kiusallista... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pettäminen miehestä sen huonompaa miestä tee. Pettämiseen on niin monia syitä. Omalla miehelläni oli ikäkriisi joka paheni kun hän sai tietää minun pettäneen häntä. Kävi sitten kostoksi panemassa yhtä harrastuksensa parista löytämäänsä muijaa.

Ihan yhtä hyvä mies se on edelleen, suhteemme on parempi kuin koskaan ja pian tulee 20 vuotta yhteistä eloa täyteen. Miksi pari panoa sitä olisi mihinkään muuttanut?

Vierailija
4/14 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tuntemani pettävä mies ei sitä ole. Turhia lupauksia ym.

Vierailija
5/14 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karihtalalta (os.säkkinen)

Vierailija
6/14 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on avoin suhde. Mutta eihän silloin toisaalta olekaan kyse pettämisestä.

Vierailija
7/14 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tekee ihmisestä "kunnollisen", mitkä ovat ne kriteerit? Pettäminen on julmaa kun joutuu sen kohteeksi, mutta ei pettäjä ole aina "paha".

Tai jonkun mielestä on. Mun mielestäni ei ole.

Vierailija
8/14 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois olla? Eli voi olla, kaikkihan ne on kunnollisia miehiä.

Vierailija
9/14 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni petti minua aikoinaan, erosimme. Vuosien aikana olen miettinyt paljon pettämistä. Olen antanut exälleni anteeksi, aikoinaan se loukkasi hyvin paljon.

Mielestäni hyvässä suhteessa ei ole tarvetta pettämiseen. Siltikään en tuomitse pettäjiä, uskon jokaiseen pettämiseen olevan syyn.

Vierailija
10/14 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tekee ihmisestä "kunnollisen", mitkä ovat ne kriteerit? Pettäminen on julmaa kun joutuu sen kohteeksi, mutta ei pettäjä ole aina "paha".

Tai jonkun mielestä on. Mun mielestäni ei ole.

Vierailija
11/14 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes jäävät kiinni pettämisestä...

Vierailija
12/14 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti, mutta asia on aselvitetty ja anteeksi annettu. Mieheni on erittäin kunnollinen ihminen virheistään huolimatta.

Vierailija
13/14 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunteet järkeä.

Vierailija
14/14 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää siihen tarvitaan yleensä myös nainen pettämään. Miksi puhutaan aina miehistä jotka pettää?

Kun yleensä niiden kanssa pettäjät ovat parisuhteessa eläviä naisia. Onko ap myös sellainen?

Miksi koskaan näillä palstoilla ei puhuta naispettäjistä tai naispahoinpitelijöistä? On paljon perheitä, josisa nainen on väkivaltainen ja Nainen on pettäjä! Ei siis AINA Mies!