Uuden Sillä siisti ohjelman mainosnauha - järkyttävän paskainen huusholli
joku haluaa esitellä törkyjään koko kansalle. Että mitä niitten ihmisten päässä liikkuu?
Kommentit (9)
Säälittää jos tuolla on lapsiakin ja mikä häpeä heille että paskainen luukku esitellään ja koulukaverit taatusti katsoo sekä opettajat yms.
Häpeällistä.
En nyt sanois että yhtä sotkunen kuin tuolla, mutta siististä hyvin kaukana.
Olis aivan ihanaa että joku tulis siivoamaan, mutta en kyllä kehtais omaa naamaani siinä näyttää ja ei kameroita kotiini päästäis.
että onko sekainen koti vai likainen koti.
Sekaisuus ärsyttää, mutta semmoisessa nyt voi asuakin. Mutta se jos paikat päästää törkyiseksi liasta, niin siinä vaiheessa vähän miettisin kyllä elämäntyyliä...
Hienosti on ohjelma kohderyhmänsä löytänyt! Arvostelevat av-mammat pääsee pätemään. Sehän on just ton ohjelman formaatti ja niitä kämppiä vielä vähän "lisäsotketaan". Katsojakunta taattu ja keskustelua syntyy. Hyvä maikkari.
Ei kukaan, jolla oikeasti niin kauhea koti, halua esitellä sitä julkisesti. Ns. tositv:tä muka, pöh.
Ei kukaan, jolla oikeasti niin kauhea koti, halua esitellä sitä julkisesti. Ns. tositv:tä muka, pöh.
Älä aliarvioi ihmisten tyhmyyttä ja julkisuudenkipeyttä!
Se on kyllä totta, että tosi-tv on yleenskin enemmän tai vähemmän käsikirjoitettua ja lavastettua.
kun alkaa ällöttämään niin paljon se näytetty lika.
Mua on ainakin alkanut kaikki ylimääräinen roina ja tavara ahdistaa. Meillä ei ole missään lehti tai vaatepinoja. Ei silti kämppä ole mikään yltiöpuhdas kun on koiria ja kakaroita, mutta tavaroiden on oltava paikoillaan.
Kyllä mäkin olen tavannut ihmisiä joilla on hieman erikoinen käsitys siisteydestä tai eivät vain välitä. Pahin missä olen ollut on yhden armeijan upseerin koti. Likaisia astioit, jogurttipurkkeja samoissa kasoissa vaatteiden kanssa. Marsu paskonut pariskunnan makuuhuoneen lattialle vuosikausia. Ovenkahvoissa ja niiden ympäristössä paksu likakerros. Roskiksesta varmaan kuullutkaan kun kaikki ruokapakkaukset, postit jne jäi siihen mihin kädestä putosi.
En oikein ymmärrä miksi joku haluaa oman "pesän" liata sillälailla. Eläimetkin tietää paremmin.
kuvissa. Ihmettelen minkälaisessa paskassa jotkut asuu.
Aion seurata ohjelmaa, mitens muut.