Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi jaksaa tällaisia määriä?? :(

Vierailija
24.03.2009 |

sillä isäni "ruokavalio" oli kori kaljaa, kaksi askia tupakkaa ja ehkä saarioisten pitsa. Kuoli tuossa 10 vuotta sitten alle 60-vuotiaana. Noin rankasti eli tosin vain viimeiset vuodet. Säälittävää, kyllä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies juo päivittäin (todella päivittäin) laatikon, eli 24kpl kaljaa! En voi käsittää miten se on mahdollista. Tuntuu ettei mies ole kuitenkaan edes kännissä sinänsä ikinä. Aloittaa jo aamsuta, tekee kotonaan töitä, oma firma.

PAinoa on hurjasti kyllä hänellä, ja paha uniapnea, verenpaineet ym huonot. Miten ihminen päästää itsensä moiseen jamaan.

Vierailija
2/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ihmeestä sinä tiedät, kuinka paljon naapurisi juo kaljaa? Ilmeisesti on itse kertonut kun noin tarkkaan tiedät apneat sun muut... Tuntui vain jännältä, kun itse hyvä jos tunnistan naapurini ulkonäöltä.

Ja onhan siinä aika vauhtia pidettävä yllä, jos 24 saa juotua joka päivä. Riippuen yöunien määrästä, 1-2 olutta tunnissa heräämisestä nukkumaanmenoon saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin taida olla ihan terveellistä tuokaan ja ottaa mua ainakin päähän aika rankasti. Mies aloittaa oluen juonnin heti perjantaina töiden jälkeen ja lopettaa sunnuntai-iltana. Aamuisin juo ensimmäisen oluen n, 10 minuutin päästä heräämisestään ja illan viimeinen olut on yleensä vielä kädessä kun nukahtaa sohvalle. Olen joskus ajatellut, että jos miehelleni annettaisiin kaksi vaihtoehtoa joista toisen saisi valita. Vaihtoehdot olisi: a) lopettaa oluenjuonti tai b) muija eli minä lähtisin muksun kanssa asunnosta pihalle eli eroaisimme. Tiedän sen, että mies valitsisi vaihtoehdon b, sillä niin paljon rakastaa olutta ettei pystyisi ilman sitä elämään, mutta ilman minua pystyisi...

Vierailija
4/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme perhetutuja naapurien kanssa, siksi tiedän. Avoimesti ovat kertoneet näistä.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi