Ei voi olla totta! olin ennen 161cm/61 kg. Hiukset piti pestä joka päivä ja naama
kiilteli pitkin päivää. Nyt laihdutin 56 kiloon ja mitä ihmettä. Ihoni ei koskaan ole ollut näin hyvä. Hiukset ei rasvoitu. JOhtuuko tää tosiaan siitä viiden kilon laihdutuksesta???
Kommentit (16)
Itse olen 161cm ja 62kg ja todellakin haluaisin takaisin mittoihin 56-57kg, mutta tuossa nuo kilot vaan roikkuu mukana :(
Ajattelin että se verenkierto iholle on varmaan ollut hyväksi. t.2
kun painoin tuon 56-57kg, mutta nyt on kasvot, selkä ja rinta täynnä sellasia näppyjä mitkä on ihon alla eli ei siis finnejä..
-4
vaikka taannoin laihdutin 68kg->51kg ja pituutta on 170cm. Ihan saman hiukset ja iho pysyivät. Nykyään on tuota painoakin siinä 60kg tietämillä
Nyt kun käytän hormonikierukkaa (yli vuoden ollut käytöss) niiin ei iho eikä hiukset rasvoitu, kuten ei raskausaikanakaan.
Runsas vedenjuonti voi vaikuttaa noin.
Nyt kun painan 68 kg (mittaa 162 cm) pärjään vallan mainiosti vähemmällä hiusten pesulla kuin nuorempana ollessani 55 kg. Hiukset eivät vain enää rasvoitu, ei myöskään iho!
ällä ja hormonitoiminnalla on varmasti tekemistä asian kanssa. Eli lievä ylipaino kenenkään naamaa saa rasvasta valumaan, jos ruokailee yhtään normaalisti eli ei syö rasvaista yms. jatkuvasti.
Eli siis paljon tuota vettä täytyy päivässä juoda jos se niin paljon ihoon vaikuttaa? En ole oikein koskaan ollut sellanen "veden litkijä" että kantaisin jotain pulloa mukana tms. Ja mulla oikeasti on iho tosi inhottavan näkönen läheltä vaikka muutoin ihan nätti olenkin. ja nämä ongelmat ei oo ollu kuin viimeisten vuosien aikana. Mulle on kyllä hormoonikierukkakin laitettu 3 vuotta sitten-vaikuttaakohan se jotenkin...?
en osaa sanoa- rasvainen ruokavalio kyllä rasvoittaa hiuksia
Ikinä en ole niitä paljon syönytkään, ehkä 1 pulla/vko ja yks suklaalevy. Tiedän, että toi suklaa on tosi paljon kaloreita. lisäksi pienin ateriakokoa vähän. Mitään ruokaainetta en ole jättänyt pois. Olen aina syönyt terveellisesti, mutta ehkä vähän liian suuria aterioita.
Paino tippui noin 1 kg/kk.
Nyt olen ollut 2 viikkoa 56 kg ja tein tämän havainnon.
ap
Olen 168 cm, ja hoikimmillani painanut 53 kg. Nyt painan 62 kg.
Rasvoittuviin hiuksiin on auttanut permanentti = kiharat. Kun olen "naturell", hiukset on pestävä vähintään joka toinen pv.
Iho on AINA ollut todella huono, ei mitään märkäpäitä, vaan semmonen "ihonalainen akne", jossa on AINA ollut kosmetologeillakin ollut kova työmaa puhdistaa.
MITKÄÄN hoidot, eivät edes useammat Roaccutan-kuurit ole tätä naamaa hoitaneet kuntoon ja tämä on taivahan tosi !
Ruokavalioko? EI.
On ollut aikakausia, jolloin en syönyt makeisia, en makkaraa, pekonia ja rasvaisia ruokia en ole ikinä syönyt ja punaista lihaa en nykyäänkään syö kuin harvoin. Elin suunnilleen salaatillaI.
SILTI. Naama "kukki",
Siitä huomauteltiin.
RAskausaikana AINA on iho ollut pahemmassa kunnossa.
Kyse on siis hormonaalisesta ongelmasta ja kuten lääkärit ovat lohduttaneet, poistuu kun hormonituotanto loppuu. Hehee. Ehkä siihen ei enää niin pitkä aika ole, 10-15 v?
täällä kohtalotoverisi ;( Paitsi että hiukset on hapsut ja pestävä joka päivä.
Raskausaikana toden totta iho ihan hirveä - ja hiuksetkin vielä rupesivat lähtemään.
Jotta näin meillä...
mullakin samaa ongelmaa. Vai että vasta vaihdevuodet tuovat avun, plääh...
Täysin sama juttu, itse laihdutin 65 - 57 kiloon, ja iho oli tasaisen värinen, ei näppyjä tai rasvoitusta, ja hiukset tuntui tosi hyvältä. Voi olla kaikki se liikuntakin mitä olen harrastanut, ulkoillut melkein joka päivä.