Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskausaikana tupakoiva mielestäsi olla hyvä äiti?

Vierailija
24.03.2009 |

Minun mielestäni ei.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

, jos ei pysty ymmärtämään, että on muunlaisiakin ihmisiä?

Usein mietin tuota asiaa ja vaikka en itse poltakaan, mieluummin polttaisin tupakkaa, kun olisin aivoton kana, joka vielä tuputtaa omaa mielipidettään ainoana oikeana muille. Upeeta!

Saunan taa vaan kaikki tupakoijat. Ja läskit. Ja ihmiset, joiden ÄÖ on alle 140. Ja ne, jotka ei tienaa yli 3000 e/kk. Ja oikeestaan muutkin. Niinkö?

Vierailija
42/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mietin tuota asiaa ja vaikka en itse poltakaan, mieluummin polttaisin tupakkaa, kun olisin aivoton kana, joka vielä tuputtaa omaa mielipidettään ainoana oikeana muille. Upeeta!

Saunan taa vaan kaikki tupakoijat. Ja läskit. Ja ihmiset, joiden ÄÖ on alle 140. Ja ne, jotka ei tienaa yli 3000 e/kk. Ja oikeestaan muutkin. Niinkö?

Siis valmis hyväksymään mm pedofiilit yms? Jos kerran avoimmuutta haet? ja rattijuopot? raiskaajat? Tappajat?

Olenko aivoton kana jos minusta tuollaiset asiat ovat aina, ihmisestä riippumatta, tilanteesta riippumatta väärin ja tuomittavaa???????

Se ei vaan ole NORMAALIA ryypätä ja tupakoida odottaessaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valmis hyväksymään mm pedofiilit yms? Jos kerran avoimmuutta haet? ja rattijuopot? raiskaajat? Tappajat?

Olenko aivoton kana jos minusta tuollaiset asiat ovat aina, ihmisestä riippumatta, tilanteesta riippumatta väärin ja tuomittavaa???????

Se ei vaan ole NORMAALIA ryypätä ja tupakoida odottaessaan!!!

Järkyn lapsellisia vertauksia.

Vierailija
44/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi tyhmyys on ihan normaalia ja saat anteeksi. :)

Vierailija
45/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä on lapsellista, kenen ei.

taisit poltella odotellessa?

Vierailija
46/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivan äidin vauva joutuu syntyesään usean päivän ajan kärsimään fyysistä tuskaa vieroitusoireiden takia. Se on julmaa ja väärin, ja jos äiti ei ole itse valmis tuota vieroitustuskaa käymään läpi, on sairasta antaa vastasyntyneen lapsen kokea se. Täydellisiä emme ole kukaan, mutta ei se silti muuta sitä, että tupakointi raskausaikana on väärin.

Vierailija
47/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

51: No eipä tullu polteltua. Parempi hiukan tyhmä kuin lapsensa terveyden vaarantava hullu, joka ei pysty luopumaan omasta "paheestaan" edes syntymättömän lapsen vuoksi. Niin ja ei se tupakoimattomuus sille äidillekään kuule pahhaa tee :D

Tupakoivan äidin vauva joutuu syntyesään usean päivän ajan kärsimään fyysistä tuskaa vieroitusoireiden takia. Se on julmaa ja väärin, ja jos äiti ei ole itse valmis tuota vieroitustuskaa käymään läpi, on sairasta antaa vastasyntyneen lapsen kokea se. Täydellisiä emme ole kukaan, mutta ei se silti muuta sitä, että tupakointi raskausaikana on väärin.

NÄIN JUURI!

Vierailija
48/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuului, että voiko odottava tupakoija olla hyvä äiti? EI kai sitä nyt kukaan ollut tässä väittänyt, että tupakointi olisi sikiölle hyväksi...

Vierailija
49/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, jos joku tästä pahoittaa mielensä. Mutta on täysin anteeksiantamatonta ja käsittämätöntä, että nykytiedon valossa joku vielä ehdoin tahdoin haluaa vaarantaa lapsensa terveyden. Mielestäni on ihan verrattavissa esim. siihen, että autoilevat vanhemmat eivät hankkisi lapselleen turvaistuimia, koska onnettomuutta ei välttämättä tapahdu.

Vierailija
50/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tupakoiva äiti ei täysin myönnä itselleen faktoja, täälläkin huomaa asenteen "olen sitten paska =D" eli vähän huumorilla ym selittelyllä pahetta yritetään tehdä pienemmäksi. En usko että tupakoiva äiti tahallaan lastaan vauroittaa, hän vain selittelee asian itselleen parhain päin ja toisaalta varmasti kärsii syyllisyydestä.

Minäkin join silloin tällöin raskauden aikana annoksen alkoholia ja joku uskoo että olen saattanut tehdä peruuttamatonta tuhoa vauvalle. Itse olen varma ettei yhdestä annoksesta ole ollut haittaa. Eli en minäkään ole tahallani tehnyt vauvalleni pahaa.

Vain mielenvikainen tekee pahaa lapselleen tahallaan eivätkä taatusti kaikki tupakoivat odottajat ole kilahtaneita.

Vierailija
51/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en usko että olen huono ja paska äiti. Samanlainen äiti minä olen lapsilleni, kuin tekin olette omillenne.

En puolustele tupakointiani, paha tapa! Mutta näin se vaan nyt on.

Jotenkin tuntuu että täällä on osalla äidillä (ja miksei lapsettomillakin) jotakin oman hampaan kolossa kun noin pitää haukkua! :)

Saanko kysyä että saatteko kaivettua ne ulos? :)

Vierailija
52/52 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän