Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiksesta ja postimaksuista

Vierailija
24.03.2009 |

Onko niin, että enenevissä määrin huutiksen lastenvaatekauppiaat tekevät tilinsä nykyään postimaksuilla? Vai onko vain kohdalleni sattunut tässä suhteessa huonoja kauppakumppaneita? Harvemmin tuolta ostelen, mutta nyt muutaman kaupan tehneenä jaksan ihmetellä eroa ilmoitetuissa postikuluissa (jotka toki olen hyväksynyt huutoni tehdessä) ja summassa, joka kuoren päällä on. Itse en ole moista vielä keksinyt, vaan olen veloittanut todelliset postikulut ja pakkaus ja matka postille on ollut "kauppaan kuuluvaa palvelua".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ainakin pyytänyt todellisen pk hinnan, enkä ole pistänyt omiani.

Olen huomannut, että jotkut arvioivat lonkalta joidenkin esim kirjojen postikulut ihan päin honkia. Kannattaa hommata postista se hinnasto, jossa lukee minkä painoisen olevan minkäkin hintainen.

Mä olen kyllä reilusti kysynyt, että miten voi olla tuon hintaista, kun olen ostanut halvemmallakin postikuluilla tuotteita :)

Vierailija
2/5 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aika paljon huutiksesta kaikkia, talossa on monta lasta. Vasta viime aikoina olen alkanut katsomaan paketissa olevia postimaksuja koska ne minustakin tuntuivat vähän korkeilta. Aika monesti on nyt sattunut, että todelliset postikulut eivät ole olleet niin korkeat kuin ilmoituksessa.

Lisäksi (vähän asian vierestä) minua on viime aikoina ärsyttänyt kokomerkinnät. Hyvin monien valmistajien kokomerkinnät ovat aivan mitä sattuu eivätkä myyjät joko jaksa mitata vaatteitaan varsinkaan pyytämättä tai mittaavat miten sattuu. Juuri äskettäin ostin villapaidan, joka oli kyllä mitattu mutta 10 cm leveydestä pieleen! Otin yhteyttä myyjään mutta en saanut kuin pahoittelut. Vähän jäi sellainen tunne, että tapaus ei ollut vahinko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että jos ilmoitetut postikulut on enemmän kuin todellisuudessa, niin palautan ostajalle ylimääräiset..

Vierailija
4/5 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään pakko ei ole huutaa.

Mä olen kyllä reilusti kysynyt, että miten voi olla tuon hintaista, kun olen ostanut halvemmallakin postikuluilla tuotteita :)

Vierailija
5/5 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: olet ilmeisesti niitä myyjiä, jotka tekevät tilinsä postimaksuilla?

"Mua ärsyttää just tuollaiset kyselijät! Postituskulut on ne, mitä myyjä ilmoittaa, that's it!

Mikään pakko ei ole huutaa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi