Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko rinnoista kauniimmat/kiinteämmät, jos laihduttaa?

Vierailija
24.03.2009 |

Jos esim. 170cm/70kg nainen laihduttaa 58 kiloiseksi, voiko odottaa että rinnat olisivat nätimmät?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla, eli kyllä sinne laihtuessa sisältöä jää. Sellaisen mökkyräisen tuntuiset ovat, rauhaset tuntee kyllä isoina. Laihimmillani olen ollut 75 DD. Mutta kyllä ne silti roikkuu, leikata ne pitäisi, jos niistä nätit haluaisi. Neljä lasta olen imettänyt, ja raskausarvet rinnoissa ovat hirveät.

Vierailija
22/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoikka. Painoindeksi aina hieman alapainoisen puolella.

Ennen raskauksia B-kupit, raskauden aikana C-kupit. Imetys ei oikein luonnistunut, pari kuukautta jaksoin pumppailla. Nyt onnettomat A/B-rinnat. Jäjellä melko tyhjät pussit, joissa löysää nahkaa. Alas ovat valahtaneet.

Ei auta treenailut ei. Onneksi pömppömahan olen melko hyvin saanut pois niin en niin epäsuhdalta näytä.

Olis kyllä ihanaa/seksikästä omistaa sellaiset isot B / pienet C-rinnat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei kokemusta on, nyt on sellaiset pussukat, venyneet pussuka :/ ei oikein kauniit ja somat... mut pienemmät

Vierailija
24/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli imetyksen jälkeen vaan tyhjät pussit jotka roikkuivat lähellä napaa.nyt ahkeran liikunnan ansiosta ovat alkaneet kiinteytyä ja nousta.olen esim polkenut crosstrainerilla ja tehnyt piunteilla ja tangolla rintalihasliikkeitä.

Kun ei tississä ole lihasta, sen alla on kyllä lihasta ja niitä rintalihkasia voi treenata, mut ei se noihin pusseihin auta

Vierailija
25/41 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 170cm ja painan nyt 74 kg, poika on vasta 2,5kk ja tissit täys maitoa.

Kuppikoko oli jo ennen raskautta D ja puolivälissä raskautta jouduin jo ettimään F-kupin liivejä, arvaa vaan miten "näteille ja terhakoille" nää näyttää, kun painoni laskee takasin 70kiloon ja maidot lähtee tisseistä...

joo, nätti ja söpö eivät ehkä ole kuvaavimmat sanat. Ehkä pitkät märät lapaset ovat lähempänä totuutta, kun nännitkin viistää napaa..

Vierailija
26/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset aina haaveilette laihduttamisesta, vaikka se muuntaa isot kauniit rinnat kärpäslätkiksi ja kutistaa takamuksen litteäksi lätyskäksi? 

Kysykää edes kotona ja kertokaa avoimesti mitä siitä seuraa. Sitten kun kerran laihdutatte ja läski lähtee rinnoista se ei tule sinne enää takaisin vaikka myöhemmin pyöristyisikin.

Vierailija
27/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin (hitaasti, kuntoilemalla ja lihaksia kehittämällä) 80-kiloisesta 65-kiloiseksi (pituus 172) ja tissit ovat muisto vain... Entiset ihanan pyöreät E-kuppini roikkuvat surullisina pusseina jossain lähellä napaa. Hyvillä liiveillä voi asiaa auttaa, mutta esim. sängyssä ilman liivejä kun makaan selälläni niin viimeisetkin tissinrippeet valuvat kainaloiden suuntaan ja litteässä rinnassa on vain löysää nahkaa ja ryppyiset nännit. Että silleen :)

Rinnoistahan se rasvakudos ensimmäisenä lähtee. Tietysti jos on jo ennestään jotkut A-B-kupit niin tuskin kauheasti muuttuvat.

:D Upea kuvaus... Hienoa lukea miten sinut olet itsesi kanssa!

Vierailija
28/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän paino kerro rintojen koosta tai kiinteydestä ja mallista mitään. Itselläni ei rintojen kokoon ole mitään vaikutusta, olenko normaalipainoinen vai 25 kg lihavampi. Tiedän sen olevan harvinaista, mutta olen aina ollut tosi isorintainen, vain ympärysmittaan laihtuminen vaikuttaa ja siinä missä lihavimmillani olen ollut kokonaan kokoa 46, laihimmillani yläosa on ollut kokoa 42 ja alaosa 36. Jos ylipainoa on ollut reilusti ja on sitä tyyppiä, jolla rinnat lihovat ja laihtuvat mukana, sanoisin että laihtuessa pikemmin veltostuvat kuin kiinteytyvät.

Vierailija
29/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei. Jos on sellaiset rinnat joissa on paljon rauhaskudosta ja vähän rasvaa, ei välttämättä tapahdu juuri mitään. Runsasrasvaiset rinnat tyhjenee ja yleensä menettävät ryhdikkään muodon, nänni alkaa osoittaa maata kohti ja rinnat on lattanat riippupussit. Itse oon laiihduttanut 120 kg -> 60 kg ja on vieläpä ryppyiset riipparipussit. Ei nätit, mutta ihan sama.

Vierailija
30/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän paino kerro rintojen koosta tai kiinteydestä ja mallista mitään. Itselläni ei rintojen kokoon ole mitään vaikutusta, olenko normaalipainoinen vai 25 kg lihavampi.

Olen kohtalaisen pienirintainen ja minulla ei lihoessa mene rintoihin mitään eikä vastaavasti laihtuessa lähde mitään pois.

Vierailija
31/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tossa ole aika monta muuttujaa. Varmaan mitä nuorempi ja mitä kiinteämmät rinnat sitä parempi lopputulos.

Vierailija
32/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset aina haaveilette laihduttamisesta, vaikka se muuntaa isot kauniit rinnat kärpäslätkiksi ja kutistaa takamuksen litteäksi lätyskäksi? 

Kysykää edes kotona ja kertokaa avoimesti mitä siitä seuraa. Sitten kun kerran laihdutatte ja läski lähtee rinnoista se ei tule sinne enää takaisin vaikka myöhemmin pyöristyisikin.

Älä valehtele!

terveisin "rinnat kasvaneet kaksi kuppikokoa kun paino nousi"

Vierailija
33/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilemalla. Treenaa ainakin keskivartaloa, rintaa ja selkää. 

Vierailija
34/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu päinvastoin. Läski on venyttänyt rintojen nahkaa ja kun laihdutetaan läskit pois jää jäljelle roikkuvat läpät kun nahka ei kuitenkaan palaudu. Aivan loogista, eikä luulisi olevan mikään yllätys, että näin käy. Olisi kannattanut miettiä ennen itsensä lihottamista. Läski myös tappaa joten onko sillä nyt suurta väliä miltä ne tissit näyttää kun pitää näiden kahden asian välillä valita.

Vierailija
35/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi pitää päästää itsensä venymään ja tursuamaan joka suuntaan niin, että laihtuessaan liiaksi venytetty iho ei enää palaudukaan normaaliksi. Älytöntä. Kuinka itsekurittomia ja itsestään välittämättömiä ihmisiä voikin olla.

Aloituksessa mainittu 170cm ja 70kg nainen ei ole ylipainoinen eikä tursua joka suuntaan.

Vierailija
36/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Vaan vetelät nahkapussit. Mieti nyt mitä käy kun tyynystä poistaa täytteet.

Vierailija
37/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missitissit ny yleensä on silikonia...

Vierailija
38/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi pitää päästää itsensä venymään ja tursuamaan joka suuntaan niin, että laihtuessaan liiaksi venytetty iho ei enää palaudukaan normaaliksi. Älytöntä. Kuinka itsekurittomia ja itsestään välittämättömiä ihmisiä voikin olla.

Aloituksessa mainittu 170cm ja 70kg nainen ei ole ylipainoinen eikä tursua joka suuntaan.

Mikäli ei ole huippu-urheilija jolla löytyy lihasta, on kyllä ylipainoinen.

Vierailija
39/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ylipainoinen vaikka olisi mies. Ellei ole keskimääräistä enemmän lihasmassaa.

Vierailija
40/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli ei ole huippu-urheilija jolla löytyy lihasta, on kyllä ylipainoinen.

Eikä ole.