Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex ja fb - tulkinta-apua?

Vierailija
24.03.2009 |

Pikkujuttu, mutta ärsyttää yksi ex, joka on poistanut mut ystävälistalta facebookista.

Seurustelimme aikoinaan muutaman kuukauden, ei mikään elämän rakkaus kummankaan osalta ja riitaisa suhde, josta on jo 10 v. Sen jälkeen ei olla pidetty yhteyttä, pari kertaa ex soitti ja sitten puhelun lopuks toivoi, että en enää olis yhteydessä häneen... Suhtautui jollain tavalla jyrkästi minuun hyvässä ja pahassa.

Nyt ehkä vuosi sitten hän pyysi mua kaveriksi facebookissa ja suostuin, ajattelin, että näin vuosien päästä hän varmaan suhtautuu neutraalisti minuun... Mulla on mies ja perhe, ex on ollut sinkku kaikki nämä vuodet. Ei vaihdeltu viestejä fb:ssa, eikä mitään.

No, ajattelin etsiä hänen kavereiden joukosta yhtä yhteistä kaveria, niin huomasin, ettei ex olekaan enää minun kavereissa. Eli on poistanut mut ystävistään. Miksi?

Ärsytti jotenkin. Ero tuli aikanaan hänen aloitteestaan ja nyt ihan kuin olis pyytänyt mut kaveriksi ihan siksi vaan, että saisi sitten poistaa listaltaan ja jotenkin näpäyttää, "hähää, enpäs halua vieläkään olla sun kaveri.."

Samapa tuo, kai. Kiinnostais vaan tietää, minkä takia joku tekee noin. En tietenkään aio kysyä, kuitenkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi sitten pyysi kaveriksi? Ei hänkään ole mulle jutellut, jos halusi listoilleen vain kavereita, joille juttelee, niin olisi sitten jättänyt pyytämättä minut tai vaihtoehtoisesti jutellut jotakin. Olisin mä vastannut.

Vierailija
2/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä halua että näet "tilaa"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun näki haluamansa poisti sinut listalta.

Vierailija
4/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä olet jäänyt lähtemättömästi hänen mieleensä. Ehkä olis halunnut susta enemmän. Kuulostaa että on katkeroitunut, kyynistynyt ja kateellinen, luonnevikainen tyyppi, ja oma elämä ei ole edennyt. Jostain syystä yrittää epätoivoisesti kostaa sulle edes vähän jotenkin. Suosittelisin oman etusi nimissä, älä enää vastaa hänen yhteydenottoihinsa mitenkään.

Vierailija
5/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi fb-ystäväksi että pääsisi hieman urkkimaan sun elämää. Mutta sitten poistikin ettet vain sinä pääsisi enää urkkimaan sen elämää..

Ihmiset vain ovat uteliaita, ei sen kummempaa.

Vierailija
6/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse toivon tota uteliaisuutta (mun elämää saa vapaasti urkkia ken haluaa) ja vähän pelkään tota luonnevikaisuutta... Ehkä jatkossa jätän huomiotta, jos vielä joskus ottaa jotain yhteyttä.

Vierailija
7/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että kyseessä on uteliaisuus (mun elämää saa vapaasti urkkia ken haluaa) ja vähän pelkään, että luonnevikaisuus... Ehkä jatkossa jätän huomiotta, jos vielä joskus ottaa jotain yhteyttä.

Vierailija
8/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että kyseessä on uteliaisuus (mun elämää saa vapaasti urkkia ken haluaa) ja vähän pelkään, että luonnevikaisuus... Ehkä jatkossa jätän huomiotta, jos vielä joskus ottaa jotain yhteyttä.

Vierailija
9/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sori.