Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa nostella noita vanhoja viestejä ylös?

Vierailija
11.12.2008 |

Eikö mieleenne tule enää uusia aiheita, vaan nostelette noita edellisen illan viestejä uusiksi? Jotain opettajiako täällä on, kun ajattelevat kertauksen olevan tärkeää?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi