Lue keskustelun säännöt.
Miksi joku haluaa nostella noita vanhoja viestejä ylös?
11.12.2008 |
Eikö mieleenne tule enää uusia aiheita, vaan nostelette noita edellisen illan viestejä uusiksi? Jotain opettajiako täällä on, kun ajattelevat kertauksen olevan tärkeää?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla