Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä vastoin käymiset ovat vetäneet teidän apatiaan?

Vierailija
23.03.2009 |

Mikä on sinun mielestäsi raja, että "voi heittää hanskat tiskiin", masentua, uupua, lamaantua yms.?

Meillä:

-kuolema, työttömyys, yksinäisyys, taloudellinen epävarmuus, ajan puute, kuluttava työ, pari sairautta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ja mies jätti. Alan jo päästä jaloilleni, mutta ei tää mitään ihanaa ole.

Vierailija
2/5 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella oikeus kumpaankin vanhempaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin jumalattoman väsynyt monta kuukautta, etten jaksanut mitään ylimääräistä. Jossain vaiheessa luulin, etten ikinä enää ole onnellinen. Onneksi se meni ohi!

Vierailija
4/5 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea lapsuus, sen aiheuttama persoonallisuushäiriö, sen aiheuttamat burnoutit ja masennukset, tauoton kova ahdistus, työkyvyttömyyssaikut, työttömyys, köyhyys, vuosien itsemurhahaikailut, lopulta tuli seinä vastaan ja vyyhti rupesi purkautumaan keskusteluavun tukemana. Siitä seurasi paranemisjakso, tunne että sain toisen elämän! Ehkä voisin elää joskus ns. normaalia elämää, tehdä töitä. Sitten kävi ilmi että asutaan hometalossa. Ei ole rahaa korjata. Joka henkäyksellä vedän sisään myrkkyjä, samoin lapset. En tiedä miten tästä eteenpäin.

Vierailija
5/5 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1½ vuotta meni ennen kuin pystyin sanomaan että olen terve.

Olen kerran ennenkin sairastanut masennuksen( työuupumus ja lapsen päivähoito-ongelmat syynä), mutta se oli ihan lasten leikkiä tähän toiseen kertaan verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi