Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
apua, miten saan piennettyä digikuvan
23.03.2009 |
yritän liittää kuvaa huutonettiin mutta kuva liian iso. miten kuvan saa piennettyä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Klikkaa tiedoston kohdalla hiiren oikealla painikkeella, valitse "Open with" ja sitten "Paint" (se varmaan on useimmilla koneilla?)...
Sitten vain valitset Image valikosta "Resize/Skew". Kirjoita haluamasi prosenttiluku kahteen ensimmäiseen laatikkoon, molempiin tietty sama :) Esim 50. Sitten vaan painat ok ja tallennat kuvan uudella nimellä.