pientä vuotoa
Olen raskauteni ihan alkutaipaleella. Minulle tehtiin ivf-hoito ja plussasin varmuuden vuoksi kolmena peräkkäisenä päivänä. Tänään tuli pissillä käydessä ihan vähän verta. Kipuja ei ole ollut. Onko syytä huoleen?
Kommentit (3)
Toivottavasti olet oikeassa. Sitä vaan jännittää niin paljon kovasti toivottua raskautta. Hoitosuhde jatkuu niin, että minulla on alkuraskauden normiultra 5.1. Ja sinne on niiiiin pitkä aika.
Isompaa vuotoa ei ole tullut, eikä juuri kipujakaan. Pahoinvointi on jo nyt melko runsasta. Eli peukut on edelleen pystyssä!
eli kun istukka kiinnittyy kohdunseinään niin siitä voi aiheutua pientä vuotoa. Tämä on aika yleistä, ovat tyttökaverit kertoneet. Pahoinvointi ainakin on hyvä merkki siitä, että raskaushormoneja on elimistössäsi :)
Onnea odotukseen!
...ja monesti aivan vaarattomia. Ymmarran etta huolettaa erityisesti jos on lapsettomuustaustainen. Mutta ei auta kuin vain odottaa miten tilanne kehittyy, tuleeko isompaa vuotoa tai kipuja (jos, niin sitten menisin laakariin tarkistuttamaan tilanteen, olet varmaan jossain hoitosuhteessa jos kerran ivf-hoitokin on tehty?) vai jaako tuohon. Vasta ehka n. viikolla 6 on edes pientakaan mahdollisuutta nahda ultrassa syke, yleensa nakyy vasta varmuudella ehka n. viikolla 8. Tsemppia!