Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ihmisiä jotka eivät pidä työstään?

Vierailija
02.03.2015 |

Mitä teet työksesi? Miksi et pidä työstäsi?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Töissä on enimmäkseen ihan ok, mutta olisin mielummin kotona ja keskittyisin itseeni, lapsiin, kotiin, harrastamiseen ja lemmikkeihin. Työ vie liikaa aikaa ja energiaa noilta itselle tärkeiltä jutuilta

Vierailija
2/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää minäkään. Olen toimistosihteeri. Työ on tylsää ja yksitoikkoista. Palkka surkea, alle 2000 e. Kunpa löytäisin jotain muuta työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää :( Olen pankin palveluneuvoja, puhelinpalvelussa. Ihmisillä ei ole käytöstapoja :(

Vierailija
4/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Olen alakoulun opettaja.

Vierailija
5/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja ja vieläpä vastavalmistunut ja vihaan tämän hetkistä työtäni. Olenkin lähdössä ko. työpaikasta juuri...

Vierailija
6/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, laboratoriohoitaja. Ihan pjaskaa, liikaa töitä, liukuhihnatyö.

Vierailija
7/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Olen "contract manager". Aika suolesta loppujen lopuksi. Etenkin kun joku menee vituiksi - kuten nyt melkein kaikilla kerran elämässä menee. Silloin ei ole hääviä paistatella asiakasrajapinnassa. Eikä oikeastaan muutenkaan. Kauhea kiire koko ajan ja aikataulut on tehtävä aivan epärealistiksi, että kaupat saisi. 

Vierailija
8/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää, nää on niin lohdullisia.

Vierailija
9/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä, en tykkää.

Vierailija
10/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin psykologina ja vihaan työtäni. Ei ole enää voimia alanvaihtoon joten sinnittelen saikkujen varassa.

Vierailija
11/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun ope. En oikeastaan pidä. Osa oppilaista ärsyttäviä mulkkuja, osa mukavia. Jos olisi tarpeeksi rahaa, lähtisin kyllä heti vittuun sieltä.

Vierailija
12/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:36"]Toimin psykologina ja vihaan työtäni. Ei ole enää voimia alanvaihtoon joten sinnittelen saikkujen varassa.
[/quote]

Psykologin työ oli joskus toiveammattini. Tarkentaisitko miksi et pidä työstäsi? Joudutko liikaa kuunnella muiden ongelmia ja jääkö muiden murheet painamaan mieltä ja otatko nämä murheet kotiin asti mukaan töistä?
Jaksamista sulle!

Vierailija
13/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettaja. Jatkuva työn keskeytyminen ärsyttää. Isot, meluisat lapsiryhmät. Haastavat tilanteet/perheet/lapset. Jatkuvaa tasapainoilua.
Joka suuntaan pitäisi revetä ja perustyö uuvuttaa jo itsessään. Surkea palkka ja työn aliarvostus mättää.

Vierailija
14/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:01"]

En tykkää, laboratoriohoitaja. Ihan pjaskaa, liikaa töitä, liukuhihnatyö.

[/quote]

SAMA!

Vierailija
15/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, sossussa töissä. Keksispä jonkun uuden ammatin. En kestä kuunnella samojen tyyppien ruikutusta kuukaudesta toiseen, viinalle ja paskalle haisevia äijiä, rahansa kaikkeen turhaan törsääviä ämmiä.... en kertakaikkiaan halua kantaa huolta kenenkään muun ihmisen asioista! Miksi piti tunkea tälle alalle, oon ollut tyhmä.

Vierailija
16/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:36"]Toimin psykologina ja vihaan työtäni. Ei ole enää voimia alanvaihtoon joten sinnittelen saikkujen varassa. [/quote] Psykologin työ oli joskus toiveammattini. Tarkentaisitko miksi et pidä työstäsi? Joudutko liikaa kuunnella muiden ongelmia ja jääkö muiden murheet painamaan mieltä ja otatko nämä murheet kotiin asti mukaan töistä? Jaksamista sulle!

[/quote]

alituinen kiire, vaikeat potilaat, huono työilmapiiri, kyynistyminen työhön jne. Haluaisin vain tehdä jotain rutiinisuoritetta pari vuotta.

Vierailija
17/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on :D. Työ on työtä ja elämistä varten. Joskus 15 vuotta sitten se tuntui vielä hyvältä ja mielekkäältä, mutta nykyisin jokaisen päivän alussa toivoo, että se loppuisi pian. Olen työskennellyt lääkärinä yli 20 vuotta.

Vierailija
18/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten parissa ja tykkään olla työssä ja menen mielelläni.

Vierailija
19/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:10"]

Lasten parissa ja tykkään olla työssä ja menen mielelläni.

[/quote]

No oliko tää ketju sulle, OLIKO?

Vierailija
20/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päiväkodissa. Tykkäsin työstä sinänsä. Lapset on ihania.
Mutta, työ on liian rutiininomaista loppujen lopuksi. Joka päivä samat toiminnat samaan aikaan. Rutiinit tuovat lapsille turvaa joten se on hyvä, mutta itse kaipaan työtä jossa on enemmän haastetta minulle.