Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä jotka eivät pidä työstään?

Vierailija
02.03.2015 |

Mitä teet työksesi? Miksi et pidä työstäsi?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan, olen lähihoitaja.

Vierailija
24/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, opettaja.

Vierailija
25/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin tuossa tilanteessa alaa kokonaan ja taas on mukavaa mennä töihin. Aikaisemmassa työpaikassa itse alassa ei ollut mitään vikaa vaan työyhteisön klikeissä mutta sieltä lähtiessäni tiesin polttavani sillat takanani ja sen etten ikinä tulisi enää työskentelemään vastaavissa tehtävissä.

Vierailija
26/60 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, olen terveydenhoitaja. Yksinäistä puurtamista ja olen vain kyllästynyt muiden asioista huolehtimiseen. Lasten ja nuorten kanssa teen työtä.

Vierailija
27/60 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/60 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ja olen suuhygienisti. Ei ole voimia vaihtaa työtä. Ihmettelen ettei täällä ole enemmän suuhygienistejä jotka vihaavat työtään. Kuka nyt tykkää vieraiden paskaisia hampaita rassata! Näköjään aika moni "ihastunut" ammattiinsa.

Vierailija
29/60 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tällä hetkellä työstäni. Olen osastonhoitaja. Olen aikaisemmin pitänyt työstäni paljon, mutta nyt en. Olen uudessa työpaikassa, kun edellinen osasto lopetettiin säästöjen vuoksi. Nykyisellä osastolla hoitajat ovat tyytymättömämpiä, sairauslomia tosi paljon ja monet perusasiat pielessä. Lisäksi osaston budjetti on laadittu alun perinkin jo liian pieneksi. Olen kyllästynyt ja väsynyt. Mietin koko ajan uutta työtä.

Vierailija
30/60 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni, mutta en pidä työnantajastani, joka ei näytä minkäänlaista arvostusta työntekijäkuntaansa kohtaan. Jatkuva epäluottamus työnantajan ja työntekijöiden välillä nakertaa ilmapiiriä. Vituttaa mennä töihin, mutta itse työni on mukavaa: Raskasta miesten teollisuustyötä, joka vaatii monipuolista teknistä osaamista. Meillä ei ole naisia työpaikalla, mikä on pelkkää plussaa.

En kerro työtäni, koska meitä on vähän ja työnantaja saattaa lukea AV:ta.

Vierailija
31/60 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja olen kaupassa töissä. Yksitoikkoista kassatyötä tai hyllyttämistä (eli teet samoja hommia kun työharjoittelijat), tunteja viikossa 18h, tuntipalkka alle 9€, vittumaiset asiakkaat.

Onneksi olen lähdössä opiskelemaan eteenpäin. Saimpahan ainakin opiskelumotivaatiota tuolta. Joskus kun saisi tehdä sellaista työtä ettei aamulla ensimmäiseksi ole mielessä "voi saatana,pakko mennä" ja kun olet töissä niin tuijotat kelloa ja minuutti tuntuu tunnilta.

Vierailija
32/60 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tällä hetkellä työstäni, olen alakoulun opettaja. Opettajan työstä kyllä yleisesti pidän ja alaa en ole vaihtamassa, mutta nykyisessä työssäni alakoulussa en viihdy, vaan olen vaihtamassa työpaikkaa takaisin lukion puolelle, joissa viihdyn. Kuitenkaan tämänkäänhetkiseen tilanteeseen ei pitäisi olla tyytymätön, koska lyhyet työpäivät ja hyvä palkka, vaikkei työstään nautikaan, lukion puolella joudun jälleen tekemään paljon enemmän töitä, mutta töitä joista pitää tekee mielellään enemmänkin.

Vierailija
33/60 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis vieraan kielen aineenopettaja, en ole luokanopettaja. /33

Vierailija
34/60 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimittaja ja täysin vittuuntunut ja ryytynyt työpaikkaani. Sinänsä voisin mielelläni olla ammatissani eläkeikään asti, mutta ärsytää journalismin heppoistuminen ja ikuinen kiire, jota kusipää pomo vielä typerillä ratkaisuillaan aiheuttaa ihan silkkaa taitamattomuuttaan ja koska haluaa olla pomoille mieliksi - viis meistä alaisista ja työn laadun heikkenemisestä!

Vierailija
35/60 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tein toimirtajan töitä ja alkoi ärsyttää just klikkien perässä kouhottaminen ja kaiken skandilisoituminen. Tyyliin "no jos siellä ei ole havaittu ongelmaa niin yritetään nyt kuitenkin kaivella sieltä jotain"..

Vierailija
36/60 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä vaihdot ammattia, ja mitä on uusi ammatti?

Vierailija
37/60 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä vaihdot ammattia, ja mitä on uusi ammatti?

Vierailija
38/60 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistorihteeri julkisella puolella. Ennen pidin työstäni, oli selkeä vastuu ja hyvä työyhteisö. Muutaman viime vuoden aikana on työt ja yhteisö hajoitettu, teen "sitä sun tätä", ei selkeää omaa vastuualuetta vaan mukana hyvin monenlaisissa projekteissa, joissa itse voin hyvin vähän vaikuttaa tekemisen tapaan ja tahtiin. Eli monta pomoa ja silppuinen ja sekava työnkuva. Haen aina, kun sopivia työpaikkoja on tarjolla mutta niitä ei ole kovin usein, hakijoita on paljon ja minulla ikää jo liikaa (+55).

Vierailija
39/60 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaan ja VIHAAN työtäni. Pakkotahtista, jatkuva kiire ja painostus joka puolelta, pikkutarkkaa nyhertämistä, jatkuvasti vaikeita ongelmia joiden ratkaisemisella on aikataulu- ja hintapaine. Nuorempana luulin että olen vaan paskassa firmassa ja vaihtamalla paranee, vaan ei ole parantunut. Muutkin eri firmoissa olevat tutut valittelee ja on ahdistuneita ja stressaantuneita, joten tuskin paranee samoissa hommissa firmaa vaihtamalla.

En aio kuitenkaan vaihtaa ammattia, kun on tähän asti kestetty niin menee eläkeikään asti.

Vierailija
40/60 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän työstä kukaan maksaisi jos se olisi mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi