hierojalle vielä rv 28?Onko mahdollista?
tuli mieleen miten siellä pystyy olemaan mahallaan...?vai onko jotain keinoa?
Kommentit (7)
, siten että nojasin rintakehälllä puoli-istuvassa ( kaatuvassa asennossa) tukeen
ekassa raskaudessa kävi pitkäänkin hierojalla ja naprapaatilla ja niissä molemmissa pitää mahallaan maata....
Nyt jo kolmas raskaus :)
tai maksetaanhan sille siitä=)
Tietääköhän varmasti hieroja kuin hieroja, miten saa hieroa raskaana olevaa?
ap
tai maksetaanhan sille siitä=)
Tietääköhän varmasti hieroja kuin hieroja, miten saa hieroa raskaana olevaa?
ap
Itsella kavi ekassa raskaudessa niin etta hieronta (oli ihan ammattihieroja, ja olisi pitanyt tietaa) sai aikaan ennenaikaisia supistuksia ja jouduin sairaalaan... Kaikki ei varmaan ole yhta herkkia mutta kannattaa kuitenkin ainakin ottaa selvaa etta hieroja on varmasti perilla siita miten raskaanaolevaa saa hieroa.
enää hierottaan. ite kävin just rv 36 ja varasin ajan rv 38. sairastan migreeniä ja tää auttaaa. hieroja hieroo siis kun olen istualtaan ja lopuksi hetken makuultaan jossa käy pään ja niskan läpi.
enää käsittele RV 20 jälkeen ristiselkää ollenkaan. Ihan kaikki muut kyllä.
Alusta asti olen käynyt 6vk välein ja tässä raskaudessa ei ole mitään ongelmia lihasten ja selkäkipujen kanssa AAAHHH mikä autuaallinen tunne :D
En ythään musita millä viikolal kävin hierojalla... LAitettiin tyyny lantion alle niin sain oltua.. KAi tuo on mahasi koosta kiinni?
Just kävin itse RV 28 jäsenkorjaajalla ja en pysytnyt ihan mahallaan makaamaan siinä kovalla pöydällä. No siinä se ei ollut tarpeellistakaan joten olin hieman sivuttain toinen jalka koukussa ja korjaaja sai hommansa tehtyä :)
NYT rv 30 ja meinasin niskahieronnan tilata ja vyöhyketerapian jalkapohjiin :)