Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä? Onko järkeä ilmottautua tanssikurssille joka alkaa 1.9, jos LA on 5.8???

Vierailija
23.03.2009 |

Todennäköisesti muksu syntyy ennen laskettua aikaa, esikoinenkin tuli aiemmin, ja molemmissa ultrissa vauva ollut viikkoa LA:aa vastaavaa kokoa suurempi. Eli todennäköisesti tuo tanssikurssi alkaisi n. kuukausi synnytyksen jälkeen, ja kyse on aika menevästä tanssista. Uskaltaisitko ilmottautua? (Ei ole mitään ilmaista hupia).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ilmoittautuisi ihan vaan ajan puutteen takiakaan. esikoisemme oli tosi haastava vauva (koliikki) joten vauvassa oli kiinni joka hetki, öisin herättiin tunnin välein ensimäinen kuukausi ja toinen kuukausi joka toinen tunti joten väsy oli ihan hirveä, ei siinä paljon tanssittanut.

eli en ottaisi riskiä että saisin valvottavan ja haastavan vauvan eikä energia riittäisikään uuteen harrastukseen

Vierailija
2/5 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vaan fyysistä kykeneväisyyttäni ;P Tunnit olisi vaan kerran viikossa ja uskon että mies auttaa vauvan kanssa ihan samalla tavalla kuin esikoisenkin kanssa. Mutta ehkä mä kuitenkin passaan aloituksen sinne tammikuulle, silloin luulis kyllä onnistuvan jo varmasti :)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva voi syntyä etuajassa, mutta hän saattaa syntyä myös lasketun ajan jälkeen. Voi olla, että synnytyksestä on kulunut niin vähän aikaa, että oman terveytesi kannalta ei kannata vielä lähteä meneviä tansseja tanssimaan. Puhumattakaan siitä, malttaisitko jättää vauvan siksi aikaa.

Itse en ottaisi riskiä. Meidän pikkukakkonen oli ihan äidissä kiinni ekat pari kuukautta koko ajan, joten en päässyt minnekään ilman häntä (en tosin halunnutkaan). Esikoisen kanssa olisi ehkä onnistunutkin, mutta olin itse tosi kipeä sektion jälkeen.

Mutta jos arvelet, että kuntosi ja vauva ja esikoinenkin sallisivat tanssikurssiin ja olet valmis ottamaan riskin, voithan tuota ilmoittautuakin.

Vierailija
4/5 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi syntyä kaksi viikkoa ennen tanssien alkuakin.

Lykkää tanssiasiaa vaikka vuodella.

Vierailija
5/5 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina olemassa se riski, että 1.9. sulla on vielä kunnon jälkivuoto, huonosti nukutut yöt, kipeä sektioarpi ja rinnalla 24/7 roikkuva vauva.

Tai sitten olet elämäsi kunnossa ja lapsi nukkuu säännöllisesti tanssituntisi ajan. Mutta riski on olemassa.