Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en osaa laittaa kauniisti ripsaria, ripset aina tönkkösuorat? :((

Vierailija
22.03.2009 |

Joskus tuurilla olen onnistunut levittämään ripsivärin kauniisti, mutta kuten esimerkiksi eilen, ja vielä juhliin lähtiessä, ripsistä tuli kamalat (etenkin oikeanpuoleiseen silmään on jotenkin hankala laittaa ripsaria nätisti...). Ripsarina käytin eilen Lorealin sitä "kaksipäistä" ripsaria missä alle laitetaan sitä valkoista ainetta, pitäisi olla muka pidentävä, ja kissanvillat!!

Joskus olen paljon halvemmillakin ripsareilla saanut paljon näyttävämmät ripset.

Anyway, eilen ripseni näyttivät vain paksuilta, ja niin raskailta että eivät edes kaartuneet nätisti vaikka käytin taivuttajaakin, enkä levittänyt paksusti ripsaria.

Mitä siis teen väärin?

Ja tuntuu siltä että ripseni ovat jotenkin hauraan tuntuiset nykyään, onko ripsille olemassa mitään "hoitoaineita"?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suuri ja tiheäharjainen maskara.

Vierailija
2/4 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen on hyvä, jossa on silikoninen se harjaosa.

En osaa käyttää yhtään iso- ja paksuharjaista...

Itsellä melko pitkät ripset ja yleensä myös tuuheutta haen ripsarilla ja tosiaan kun olen blondi niin ripset on värittömät eli kestävyyttä haen myös ripsarilta.

Myös Kanebon 38 on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita sitten mitä tahansa vedenkestävää ripsiväriä, ne pitää ripset kauniisti taivutettuina:)

Vierailija
4/4 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ripsivärin laittoa! Mutta eivät pysy kauniisti kaarella.

Minulla kyllä on ripsissä pituutta ihan kivasti kun vaan hyvä ripsari sattuu kohdalle ja osaan (tuurilla kai) sen hyvin levittää. Mutta yleensä aina ripseni näyttävät vain suttuisilta hämähäkinjaloilta :o/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi