Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen HUOMATTAVA kokoero :( :(

Vierailija
22.03.2009 |

Olen vasta lopettanut imetyksen ja tuloksena saanut täysin eripari-tissit. Toinen on samankokoinen kuin ennen imetystä ja toinen taas paljon isompi. Ero näkyy ihan selvästi normaali paita päällä :( Muuttuko tissit vielä myöhemmin saman kokoisiksi, vaan joutuuko tästä lähtien kulkemaan säkissä? Hyvästi kaikki tiukemmat paidat ja kaula-aukot :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on e-kuppia ja toinen lähemmäks d

Vierailija
2/8 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosin tissit eri paria ennen imetystäkin, mutta sen jälkeen ero kasvoi huomattavasti. Toinen on kokoa c ja toinen b. Mut vaikka ne on erikokoiset niin rintsikoilla saa hyvin hämättyä ne samankokoisiksi. Tähän asti on riittänyt, että oon ostanut topatut rintsikat, joskus kokoa b ja joskus c, mut nyt oon huomannu et tarvitsen c-kupin, jolloin toiseen jää tyhjää ja laitan sinne vaan ylimääräisen täytteen. Onhan se kieltämättä ärsyttävää uimapuvun tai bikinien ym. kanssa mut elämä on...

Tosin sellainen ikävä asia tuli esiin tämän kokoeron myötä kun kävin gynekologilla ja hän huomasi siellä isommassa rinnassa sitten jonkin kyhmyn. Tiistaina on aika mammografiaan. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tällä hetkellä toinen tissi a-kuppia ja toinen suurinpiirtein c-d. En voi oikein käyttää muita kun imetysliivejä kun ne on jo muotoutuneet eriparitissieni mukaan.

Tämä tila johtuu siitä että toinen nänni ei pysy kunnolla vauvan suussa joten vauva hylkii tätä rintaa. Toinen tissi toimii hyvin joten vauva syönyt siitä alusta asti enemmän. Nyt tämä heikompi tissi lähti eläkkeelle kokonaan joten imetän vain tästä toisesta rinnasta. Tuloksena tietenkin tämä hullu kokoero.

Esikoisen kanssa kävi sama juttu,siitä rinnat kuitenkin palautuivat samalle viivalle. Tosin toinen rinta teki lakon 3kk jälkeen ja imetin yhdellä rinnalla kuukauden jonka aikana myös aloin antaa korviketta. Heti imetyksen jälkeen kokoero oli huomattava mutta tasaantui ajan kanssa. Alasti toki huomasi että toinen roikkuu hiukan enemmän mutta kun on rintsikat niin ei ero näy.

Nyt toista lasta olen imettänyt 5kk molemmilla rinnoilla ja viimeiset 2vkoa vain toisella. Ja kokoero on just tuo pari kuppikokoa. Saa nähdä miten nämä utareet tästä ruljanssista enää palautuu :D

Vierailija
4/8 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama vika edelleen korjautuksesta huolimatta.

Vierailija
5/8 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen jäliltä toinen rinta isommaksi..kiva, kun mieskin jaksaa siitä huomautella välillä (vitsillä tosin, mutta ei se kivalle tunnu) :(

Vierailija
6/8 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäryskin on pahat 70, etsii siinä sit liivejä.

Toiseen tungettava lisätäytettä, joko neuvo on ostaa sen pienemmän koon, kun ne kuitenkin venyy käytössä. Tai ostaa isomman ja hankkii lisätäytteen pienempään. Mallin mukaan.

Vierailija
7/8 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on huomattava koko ero, ja hänellä ei ole lapsia. Koko ero on vähintään kaksi "kirjainta"... Huomasin kerran saunareissulla ja kommentoin, mutta jälkikäteen hävetti kun aattelin että ehkä hän ei siksi ole kehdannut moneen vuoteen saunoa yhtä aikaa.

Kommentoin sen takia kun ei ollut mieleen tullut koskaan että tuollaista voisi luonnostaan olla, niin huolestuin (13vuotta nuorempi kuin minä) että onkohan sillä joku ongelma rinnassa, esim. syöpää ym. Ettei häpeilyn takia jätä tutkituttamatta. Mutta sit löysin netistä ett suht normaalia tuollainen!

Vierailija
8/8 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä erikoisliivit, joissa on juuri sinulle sopiva fyllinki toisessa rinnassa. Myös uimapukuja saa lisätäytteellä, joka on todella huomaamaton, kun se on istutettu oikein liivin taskuun.

Suosittelen tätä liikettä:

Viipurin erikoiskorsettiliike

Arkadiankatu 10, 00100 Helsinki

Puh. 09 - 493185

Avoinna: ti-pe 10-17.30, la 10-14

Toinen vaihtoehto on tietysti esteettinen kirurgia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän