Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö rv 20 viikonlopuksi sähköttömään,puulämmitteiseen mökkiin, ei sisävessaa?

Vierailija
22.03.2009 |

Mies kuvittelee että olen jotenkin onneni kukkuloilla kun se suunnittelee että lähdemme ensi viikonlopuksi mökille 100km kotoa, eikä mökissä ole muuta kuin seinät. Ei vettä, ei sähköä, ei lämmitystä paitsi kamiina.

Ja vaipoissa oleva esikoinenkin kuulemma nauttii, minä en kun kädet on paskassa eikä ne lumessa puhdistu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi todellakin olla parempi ettet mökille lähde!

Vierailija
2/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin tykkäisin, eihän se sentään oo kuin yks viikonloppu :) tärkeintähän on viettää aikaa rakkaittensa kanssa eikä ne sähköt ym :D ihanan tunnelmallista kynttilän valossa ;)

Ota sille esikoiselle mukaan niitä vauvan puhdistuspyyhkeitä, niillä putsaa helposti ja siististi kakat pyllystä ilman et kädet ym sotkeentuu. Käytän ite noita aina reissussa.

Kivaa matkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nauti mökkielämästä, ellei ole joku luksushuvila mukavuuksineen.

Vierailija
4/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en elä miestäni miellyttääkseni

Vierailija
5/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mikään fanaattinen mökki-ihminen, mutta kyllä voisin ihan hyvin kuvitella käyväni sähköttömällä mökillä, vaikka olisinkin raskaana. Eihän raskaus mitenkään mökkielämään vaikuta, vai?

Ja mitä esikoiseen tulee, niin kyllä sen kakkapyllyn voi pestä ihan hyvin ilman suihkua. Ehkä on vähän hankalampaa, mutta kivaa vaihtelua sekin on (ainakin harvakseltaan).

Toisaalta, jos olet noin vastahankaan lähtemisen kanssa, niin on ehkä parempi jäädä kotiin. Anna miehesi ja lapsesi kuitenkin mennä nauttimaan mökkielämästä. Äksyilevää akkaa sinne ei kukaan halua mukaansa.

Vierailija
6/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että se on 350 kilometrin päässä.

Mokillä ei ole sähköä eikä tule. Puulla lämmitetään. Paskahuussi on metsän reunassa. Maailman paras sauna löytyy ja kyllä siellä padassa pysyy vesi sen verran lämpimänä että yhden jos toisenkin vauvan saa pestyä.

Ihanaa! Lähtisin heti jos olisi mahdollista.

Vierailija
7/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aio mennä vastakaan, ainakaan ennenkuin lapset ovat 10-vuotiaita

Vierailija
8/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se rv20 tuohon liittyy? Minä voisin lähteä. Mutta jos sinä et halua, niin älä lähde.

Vierailija
9/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi päätellen et viihtyisi tuollaisissa oloissa muutenkaan.

Vierailija
10/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut alle vuoden vanhan esikoisen kanssa toista odottaessani pariinkin kertaan mökkeilemässä juuri noissa oloissa. Kummasti sitä esikoinen viihtyi vällyjen keskelle pakattuna pulkassa kun me vanhemmat pilkimme. Öisin taisi tuo vaunuissa ulkona kaikki päiväunensa nukkumaan tottunut tarjeta kaikkein parhaiten. Eli joo, minä viihdyin. Se oli sellaista extreme juttua. Se, että elää siellä täydessä hiljaisuudessa luonnon keskellä, jossa tähtitaivaskin on kirkaampi, antaa minulle ihanan rauhan. Istua hämäränhyssyä kynttilänvalossa kun lapsi jo nukkuu ja me vanhemmat vielä valvomme. Telkkari ei häiritse ja kännykästä on ääni poissa.

Mutta jos sinä jo etukäteen pelkäät, että homma ei tule onnistumaan, niin älä missään nimessä lähde. Laita mies yksin reissuun. Nauti rauhallisesta viikonlopusta esikoisen kanssa vielä kun voitte olla kahden.

Vierailija
11/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden mielelläni miehesi mukaan, vaikka olen rv30.. Jää sä vain kotiin!

:)

Kyllä niitä puhdistuspyyhkeitä joskus voi käyttää, ei tee susta huonoa äitiä :) Mutta kaikki eivät nauti samoista asioista, itse vaan kaipaisin oikeeta luonnonrauhaa ilman hälinää..

Vierailija
12/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää itse kiukuttelemaan hormoneissasi kotiin, mutta anna nyt edes miehelle ja esikoiselle mukava yhteinen mökkiviikonloppu.

Vierailija
13/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevassa hirsimökissä jossa toimi vielä nettikkin. Minä vihaan mökkejä ja mökkeilyä

Vierailija
14/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pitää sitä märissä vaatteissa ja laittaa ruokia paskan tahrimilla käsillään ja ei huomaa kun lapsi kaatuu tulikuumaa kamiinaa päin.

Eikä lapselle ole edes sopivaa kypärää kun mies ajelee heikolla jäällä rekisteröimättömällä moottorikelkalla.

Ehkä harkitsen asiaa kun lapsi on yläasteella

Vierailija
15/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan lapsen kanssa jolla on vielä vaipat.

mut jos "pakko" mennä, otan mukaan käsidesiä ja kosteutus/puhdistusliinoja.

Vierailija
16/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin lämmittäminen ei onnistu yhdessä päivässä. Vähän kurjaa pienelle, kun joutuu olemaan kylmässä vielä yönkin. Pesut, ruoanlaitto ja siivous aikas hankalia. Niin ja jos mökin kevätsiivous vielä tekemättä, joudutte kaikki paikat siivoamaan hiirien jäljiltä. Ja myyräkuumetta ei ole kiva saada raskaana(kaan).

Ehkä sitten, kun mies on käynyt etukäteen siivoamassa paikan ja lämmittänyt mökin.

Vierailija
17/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, eikä meidän tartte lapsen kanssa enää joka sunnuntai syödä anopin laittamaa helvetin mautonta ruokaa.

Vierailija
18/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai raskaudella ole mitään tekemistä mökkeilyn kanssa, jos raskaus on mennyt normaalisti. Jos et itse halua lähteä olisit raskaana tai et, niin älä lähde. Mies voi lähteä vaikka lapsen kanssa kahdestaan ja luoda lapsi-isä sidettä.

Vierailija
19/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahuussi löytyi pihalta, sisällä oli alakerrassa varaava takka, parvella ei lämmitystä. Mutta sauna lämmitti aika paljon, koska sauna oli asuinhuoneen seinän takana ja sitä lämmitettiin vähintään kerran päivässä.

Itse olin raskaana viikoilla 41 ja mukana oli miehen lisäksi 2v (vaippapeppu), 4v 6v ja 8v sekä 4 koiraa ja 2 kissaa. Ja hyvin viihdyttiin kaikki, vikana päivänä lähdettiinkin sitten synnärille, muuten oltaisiin voitu olla vielä pari päivää kauemminkin. Oltiin tuolla viime syksynä, esikoisen syyslomalla.

Tuolla oli todella ihanaa, esikoinen luki kassillisen kirjoja, piirteli ja pelaili joko pikkuveljien kanssa tai sitten aikuisten kanssa. Pienemmät piirtelivät ja leikkivät mukana olleilla leluilla jne. Mies samoili metsissä koirien ja isompien lasten kanssa jne. jne. jne. Lähdettäis vaikka heti uudestaan, mutta uus reissu on luvassa ens syksynä. Vaikkakin mökki on lähellä (n. 150 kilsan päässä). Eikä nuo kakkapyllyjen pesu ollut mikään ongelma..

Vierailija
20/22 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tossukka se sun mies oikein on kun kestää tuollasiata naista????Ei hääviltä näytä teidän elämä ero on ennen pitkää edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi