Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menisitkö body pump-tunnille rv 29, jos et ole käynyt aiemmin?

Vierailija
21.03.2009 |

ei ole ollut supisteluja, vatsa kovettuu joskus.

miten sinä tekisit?

M

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei ole ehkä järkevää tuossa vaiheessa aloittaa uutta harrastusta, mutta jos on muuten harrastanut paljon liikuntaa raskauden ajan (siis muutakin kuin kävelemistä ja uimista) niin mikä ettei.

Itse en tuossa vaiheessa pystynyt tekemään kaikkia liikkeitä (esim. vatsalihakset), mutta ohjaaja kyllä neuvoo vaihtoehtoja. Tai sitten voit huilata niiden ajan... Aika paljon siinä myös tehdään liikkeitä selällään maaten.

Vierailija
2/5 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... raskauden aikana harrastanut muuta kuin kevyttä kävelyä. Ennen raskautta harrastin kyllä liikuntaa, mutta raskauden ajan olen ollut kovin väsynyt ja aika on mennyt sohvaperunana.

En aloittaisi uutta harrastusta, vaan menisin kaveriporiukan mukana. Kaveriporukassa eri-ikäisiä ihmisiä. Mietityttää, että minulla voisi olla näyttämisen halua, eli että kyllä meikä tekee nämä liikkeet raskaanakin. Eli olisiko parempi jättää väliin, jos ei ole varma, että osaa kuunnella itseään?

Body pump turhan rankka, jos ei ole tottunut sellaiseen?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana voi liikkua kuten ennenkin (järkeä käyttäen), mutta mitään uutta rankkaa lajia ei todellakaan kannata aloittaa.

Ymmärsinkö oikein, että kyse olisi kertakäynnistä? Enpä oikein ymmärrä miksi menisit. Kyllä niitä kavereita varmaan voi muuallakin tavata.

Vierailija
4/5 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodypump muuten ehkä onnistuisi huonokuntoiseltakin, mutta siinä pitäisi tosiaan malttaa kuunnella itseään - eli esim .tehdä liikkeet ilman painoja jne. Ja on se kevyeen kävelyyn verrattuna joka tapauksessa rankempi.

t. 3

Vierailija
5/5 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olin harrastanut likuntaa ennen raskautta,oli pakko lopettaa noin rv 10. Mulla oli niin alhainen verenpaine, ettei tullut mitään.

Mutta jokainen kuntonsa mukaan.