Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita joilla ei ole kavereita leffa/baari tms seuraksi?

Vierailija
21.03.2009 |

Ärsyttää ihan mielettömästi... kavereita on kyllä, semmosia joitten luona voi käydä kahvilla tai joitten pentuja voi vahtia meillä.. mutta baari tms iltaseuraksi ei ketään.. tekis niin mieli vaikka leffaan tai mihin vaan mutta kun ei oo ketään.. aina ei huvittais yksin :( :( :( taas yks upee ilta kotona..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla jäi kans kaverit pohjois-karjalaan :D

t.ap

Vierailija
2/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme uudelle paikkakunnalle, vähän ennen esikoisen laskettua-aikaa enkä ole ehtinyt vielä tutustua kuin yhteen paikalliseen "paremmin". Täällä ei olla kovin avoimia ja ihmisiin on vaikea tutustua.

Tämä yksi kaveri näillä nurkilla taas tekee kahta työtä koko ajan, joten hänellä ei liiemmin aikaa lähteä baariin tai leffaan. Hyvä kun joskus kahville ehditään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa lasten kanssa touhuiluun kyllä on, mutta kukaan näistä tutuista ei ole kiinnostunut lähtemään viihteelle ilman lapsia. Vanhat kaverit minullakin eri paikkakunnalla. Ja Jyväskylässä olen.

Vierailija
4/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen tilanne...kavereilla vaan sellainen elämäntilanne ettei iltaseuraksi ole, raskaana viimesillään, pieniä vauvoja useammassakin perheessä tai muuten vaan eivät elämää kodin ulkopuolella vietä

Vierailija
5/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seudulta.. asun tunnin matkan päässä mutta käyn siellä vaan aina iltaelämässä..

t.ap

Vierailija
6/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Asutaan Kouvolassa...

Vierailija
7/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kaakonkulmalta...

Vierailija
8/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisi kiva lähteä käymään parilla oluella kivassa pikku pubissa, muttei ole kaveria...

Mut hei, kaadetaan lasilliset ja rupatellaan mukavia!

Vierailija
9/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä siis se pääkaupunkiseudulta, tarkemmin espoosta...olis kyllä kiva saada sellainen kaveri, jonka kanssa vaikka sinne baariin menisi

Vierailija
10/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenhän me saatais vaihdettua yhteystietoja.. pitäiskö täs väsätä joku meiliosote jota ei kukaan tunnistais :D mä ainakin ravaan siellä alituiseen baareissa (YKSIN, tai miehen kanssa, tylsää).. joten kelpais tosiaan!

ap

Vierailija
11/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita on mutta ei sitten kun ois elokuva tai baarikaveria vailla

Surkeeta... viimeks menin baariin yksin niin sellanen nuori tytön huitukka sanoi mulle että sä sitten tulit yksin... en vissiin ois saanut tulla sinne baariin yksin

Vierailija
12/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammamiia73@suomi24.fi, laita ihmeessä meiliä...ja tutustutaan paremmin

Vierailija
13/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme toisella paikkakunnalla, jossa perhe ja muut OIKEAT ystävät. Nyt vanhemmiten en osaa edes enää ystävystyä tosissaan,joten jo useita vuosia ollaan elety vaan miehen kanssa ja nyt myös lasten. Olen sosiaalinen,mutta kuitenkin asiallisen "arka", joten ystäviä ei tällä paikkakunnalla ole. Näin ollaan menty jo vuosia ja näin mennään. Ei leffaan, ei baariin,ei kahville.....minä olen kotona.

Vierailija
14/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita on mutta ei sitten kun ois elokuva tai baarikaveria vailla

Surkeeta... viimeks menin baariin yksin niin sellanen nuori tytön huitukka sanoi mulle että sä sitten tulit yksin... en vissiin ois saanut tulla sinne baariin yksin

Vierailija
16/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka.. saako myös laittaa meiliä :) pk-seudulta olen ja kavereita kyllä löytyy mut just tuo menoseura puuttuu..

Vierailija
17/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yksi pk seudulta......

Vierailija
18/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka.. saako myös laittaa meiliä :) pk-seudulta olen ja kavereita kyllä löytyy mut just tuo menoseura puuttuu..

minua tarkoitit, joka olen pk-seudulta ja tuo suomi24 meiliosoite niin kyllä saa laittaa muutkin meiliä...

Vierailija
19/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouvolasta..nyttekin olisi tehnyt mieli ulos lähteä mutta kun ei oikein yksin viitti lähteä!!laittoko joku meili osotteen kuka oli kovolasta?? =)

Vierailija
20/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä pk:seutulaiset täksi illaksi ohjelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi