Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä miten joku onnistuu olemaan kokonaan työtön

Vierailija
21.03.2009 |

Sen ymmärrän ettei kokopäiväistä vakityötä riitä kaikille, mutta miten voi olla esim 2 vuotta kokonaan työtön ilman omaa syytä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄITÄN että jotain työtä aina löytyy jokaiselle halukkaalle.

Komppi!

Vierailija
2/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä määräaikaisia 15-20h per viikko työpaikkoja kyllä löytyy, mutta esim mulla ei ole mitään järkeä ottaa sellaista vastaan. Menis talous miinuksen puolelle, kun sen vuoksi pitäis laittaa muksut hoitoon ja menettäis tukia. Jos se on laiskuutta, niin voin ihan reilusti myöntää olevani laiska.

Vierailija
4/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu käytynä, muuta ei koska en ole päässyt sisään minnekään.

KAIKKI paikat vaativat koulutuksen tai 1-5 vuotta työkokemusta!

Minnekäs pääset edes harjottelemaan kun sinnekin pitää olla kokemusta??

Vierailija
5/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuiskoulukseen pääsisit jollekkin alalle.

Vierailija
6/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yms, että viitsittäisiin tehdä sitä ei niin mukavaakin työtä jonkin aikaa ennen kuin se unelka paikka löytyy? Eikä nostettaisi tukia soffalla maaten?

Vierailija
7/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaupan kassalle tai hampurilaisbaariin töihin. Jossain vaiheessa on pakko laajentaa mahdollisia työpaikkoja, mutta kyllä se nyt yhteiskunnankin kannalta on järkevämpää, että ihmiset tekevät suunnilleen koulutustaan vastaavaa työtä.

Vierailija
8/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput voisivat halutessaan omalla kustannuksellaan odotella unelmatyötä. Nekin rahat voisi käyttää tarpeelliseen tai vaikka valtion velan maksuun.

Vierailija
9/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yms, että viitsittäisiin tehdä sitä ei niin mukavaakin työtä jonkin aikaa ennen kuin se unelka paikka löytyy? Eikä nostettaisi tukia soffalla maaten?

Mitäs, jos sen mäkkärin määräaikasen sopimuksen vuoksi menee unelmatyöpaikka ohi?

Vierailija
10/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen sh/th ja olen ollut kauan työttömänä, koska minulla ei ole työkokemusta enkä osaa ennestään effikaa tai vastaavia. Työnantaja haluaa vain kokeneita sijaisia. Meillä päin ei ole työtä. En pidä järkevänä lähteä töihin lähes 200km työmatkoilla. Ei palkka riitä ja perhe kärsii. Niinpä oottelen ihan rauhassa työtilaisuuksia 100km työmatkoilla.=)

Vierailija
11/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. abc-asemat hakevat yleensä aina työntekijöitä. Ja sieltä pääsee heti pois kun uusi työ löytyy. työhaastattelussakin varmaan vaikuttaa sanotko olevasi työtön työnhakija tai abc-liikennemyymälätyöntekijä... työhaastattelussa katsovat, että jahas tuo on vuoden verran maannut laakereillaan ja odotellut sopivaa työtä.

Vierailija
12/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksena lukio ja työkokemusta löytyy useammalta alalta, kaikki kun vain ovat lyhyitä sijaisuuksia. Tosin asiaan saattaa vaikuttaa myös 1-vuotias lapsi kotona ja toinen tulossa.. Tiedän itsekin etten ole työnantajien ihannehaokki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä