Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kaunis, että eräskin johtoportaan henkilö on jo kolme kertaa kompastellut

Vierailija
21.03.2009 |

ja melkein kaatunut kun olen tullut häntä vastaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on olla huomiota herättävän mauttoman näköinen tai oikeasti kaunis. Ei me nyt mitään Tukiaisa olla.

Tähän on pakko kertoa tapaus menneeltä kesältä.

Olin äitini kanssa liikenteessä ja pysähdyimme ensimmäisenä autona asfalttityömaalle.

Voi mikä näky meitä kohtasikaan! Reilu nelikymppinen tissikäs ja persevä lyyli, jonka naamasta näkyi että rööki ja kalja on maistunut seisoi blondattu tukka tötteröllä täydessä meikissä, toppi nänninreunoja viistäen punaisissa korkkareissa pysäyttäjänä. Rennosti stopkyltti olalla keikkuen donna putsaili rakenne kynsien alusia.

Monttu auki mutsin kanssa katsoimme näkyä. Kultakorut kimmelsivät ruttuisessa tissivaossa ja pinkki huulipuna loisti auringossa.

Nauroimme miltei pissit housuissa vastaan tulevan letkan ilmeitä. Autoissa niin miehet, naiset, kakarat ja koiratkin tuijottivat silmät suurina tätä "upeaa" näkyä.

Emäntä itse oli selkeästi sitä mieltä että hän vain on NIIN upea että kaikki tuijottaa. Totuus on että moista karnevaalin vetonaulaa harvemmin bongaa korkokengissä asfalttityömaalta.

Vaikka kuinka itse pitäisi itseään kauniina ja upeana voi totuus olla toinen kansan syvissä riveissä.

Vierailija
42/48 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et kyllä kuulu tähän TOSI kauniiden ketjuun. Älä nyt hyvä "pikku rumilus" yritä sotkea meitä TODELLA kauniita johonkin asfalltti-Tukiaiseen... Sun on ehkä parempi poistua tästä TOSI kauniiden maailmasta. Voi Louis Vuitton, mitä juntteja...Ja sille syyliä miettivälle (ymmärän tuskasi), oisko ryppyleikkaus (silmänympärysrypyt tai pieni kaksoisleuka) parempi? Ps. Mä sain vähän finnejä kun söin ihan sikana sukalaata ja juustoa, niin pääsin jotenkuten kauppaan ilman mieletöntä tuijotusta. Kauneus on RANKKAA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on pakko kertoa tapaus menneeltä kesältä.

Olin äitini kanssa liikenteessä ja pysähdyimme ensimmäisenä autona asfalttityömaalle.

Voi mikä näky meitä kohtasikaan! Reilu nelikymppinen tissikäs ja persevä lyyli, jonka naamasta näkyi että rööki ja kalja on maistunut seisoi blondattu tukka tötteröllä täydessä meikissä, toppi nänninreunoja viistäen punaisissa korkkareissa pysäyttäjänä. Rennosti stopkyltti olalla keikkuen donna putsaili rakenne kynsien alusia.

Monttu auki mutsin kanssa katsoimme näkyä. Kultakorut kimmelsivät ruttuisessa tissivaossa ja pinkki huulipuna loisti auringossa.

Nauroimme miltei pissit housuissa vastaan tulevan letkan ilmeitä. Autoissa niin miehet, naiset, kakarat ja koiratkin tuijottivat silmät suurina tätä "upeaa" näkyä.

Emäntä itse oli selkeästi sitä mieltä että hän vain on NIIN upea että kaikki tuijottaa. Totuus on että moista karnevaalin vetonaulaa harvemmin bongaa korkokengissä asfalttityömaalta.

Vaikka kuinka itse pitäisi itseään kauniina ja upeana voi totuus olla toinen kansan syvissä riveissä.

VOIHAN HIMPUTTI, voin kuvitella typykäisen silmissäni.

Onnessaan kuvittelee, että kaikki tapittavat silkasta ihastuksesta ;D

Veikkaanpa muuten, että aika monen av-mamman miehen silmät ovat kiiluneet silkasta himosta ;D

Tämä daami sai ansaitsemansa huomion. :D

Vierailija
44/48 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että ap todella ruma. haaveilee ko.asiasta. kukaan ei huomaa, ei kehu?

Vierailija
45/48 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän että pitää olla tosi varovainen ettei näytä luonnottamalle. Siis sillai että kaikki huomaa että tossa toi kaunis nyt vaan yrittää näyttää vähän rumemmalle mutta epäonnistuu. Just toi kaksoisleuka kiinnostais, ainakin aluksi sellainen pieni, voihan sitä sitten kasvattaa pikkuhiljaa. Tietääks teistä oikeasti kauniista kukaan, tekeekö Rolf Nordström näitä leikkausia?

Helpoittais niin kovasti mun elämää..

Vierailija
46/48 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa miettinyt, että onko Nordströmillä tälläista palvelua. Ja se on muuten tosi hyvä idea toi pikkuhiljaa kaksoisleuka-juttu, meille kauniille ja täydyllisille kun niitä (rypyistä puhumattakaan) ei koskaan tule. Toisaalta olen miettinyt, että pitäiskö meidän TÄYDELLISEN KAUNIIDEN (joiden edessä pomot kompastelee) lyödä hynttyyt yhteen ja lähteä barrikadeille vaatimaan omia oikeuksia. Siis, että voitaisiin liikkua ja elää ilman KATEELLISTEN kaltoin kohtelua. Oisko adressin paikka?

Vierailija
47/48 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku mimmi heiluu hepeneissä keskellä maantietä pysäyttelemässä viattomia autoilijoita. Ei s...tana!!

VOIN hyvin kuvitella kirjoittajan ja äitinsä tunnelmat ;D ;D ;D ;D

Reilu nelikymppinen tissikäs ja persevä lyyli, jonka naamasta näkyi että rööki ja kalja on maistunut seisoi blondattu tukka tötteröllä täydessä meikissä, toppi nänninreunoja viistäen punaisissa korkkareissa pysäyttäjänä. Rennosti stopkyltti olalla keikkuen donna putsaili rakenne kynsien alusia.

Vierailija
48/48 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ihmisiä on miellyttävä katsella.