Olen niin kaunis, että eräskin johtoportaan henkilö on jo kolme kertaa kompastellut
ja melkein kaatunut kun olen tullut häntä vastaan.
Kommentit (48)
Kiitos! huonon aamun jälkeen kaipasin juuri tälläistä ketjua!
Reps, kops... :DDD
Tietää kuorsauksestani, että varmasti nukun, enkä satu törmäämään hänen ukkorähjäänsä, joka tiputtanut jo toisen silmänsä.
Eikä sitä saatu takaisin.
Tietää kuorsauksestani, että varmasti nukun, enkä satu törmäämään hänen ukkorähjäänsä, joka tiputtanut jo toisen silmänsä.
t.ruma luopio! :)
vaikka yksikään heistä ei ole edes tavannut minua kuin ehkä sattumalta kadulla.
että nähdessäni heijastuksena omakuvani, kompuroin itse.. Oh, on niin vaikeaa olla näin kaunis..
Mutta minkäs tekee, nytkin on lähettävä kauppaan kalatiskille, ja siellä vaan kaikki sillitkin tuijottaa rivissä vaan mua!
kun aina kun menee ulos julkisille paikoille, kaikki menevät ihan sekaisin mun läsnäolostani. Yrittävät repiä vaatteita pois ja pyytävät nimmaria vaikkeivät tiedä edes mun nimeäni. Siis ihan kaikki, miehet, naiset ja lemmikitkin.
Mitä pitäisi tehdä? Aurinkolasit ei auta mitään, kokeiltu on. Näytän vaan niissä entistä kauniimmalta :(
Ja sanontahan kuuluu, "kauneus ja viisaus eivät asu samassa päässä"
Täällä on jo toinen luopio, nyt hyi hyi. T. niin hemmetin kaunis ja veemäisen viisas! Perusta oma happamia ovat...-ketju. Täällä saa kommentoida vaan todella kauniit! Siis TODELLA KAUNIIT!!!
ETKÖ TIEDÄ mitä sanonta happamia ovat pihlajanmarjat tarkoittaa?
Täällä on jo toinen luopio, nyt hyi hyi. T. niin hemmetin kaunis ja veemäisen viisas! Perusta oma happamia ovat...-ketju. Täällä saa kommentoida vaan todella kauniit! Siis TODELLA KAUNIIT!!!
suonikohjujaan muualle. Hus!
siittä mitä hankaluuksia joudumme kauneutemme vuoksi kokemaan.
Edut ovat kuitenkin suuremmat kuin haitat. Onneksi ;) t. ketjun kaunein
ku jos käytätte kauniita vaatteitaki niin ootte sit kans rumia.
peitellä vaatteilla kauneuttamme, että muut ihmiset sais edes joskus olla rauhassa meidän kauneudeltamme.
ku jos käytätte kauniita vaatteitaki niin ootte sit kans rumia.
Mulla on kanssa tuo peili/ikkuna ongelma. En voi pitää kotona peilejä ja kaupungilla on vaikea likkua kun aina jostain heijastuu se oma KAUNIS minä. Onneksi pomokin on ymmärtänyt asian ja poistanut peilit työpaikalta (kollegat kiukuttelee, kun naisten veskissä ei peiliä), jotta minä pystyn töissä käymään. Olisiko jollain linkkiä tai vinkkiä miten tän kanssa elää vai onko pakko mennä rumennusleikkaukseen?. Se kun on viimeinen vaihtoehto, itse olen vähän leikkauksia vastaan, mutta jos vaikka pari syylää poskeen, oisko liian paha?
juuri ottanut paketillisen tuoreita luumuja ( teen niistä hilloketta, auttaa ummetukseen) kun eräs nainen alkoi kirkua ja huusi miestään apuun.
Hän halusi viedä minulta sen luumupaketin.
Tilanne oli aivan hirvittävän nolo. Mies sanoi vaimolleen: " tiedät sinä rakas, ettet ole kaunis ja rohkea. Anna nyt vaan paketti takaisin kauniille."
Samalla mies vinkkasi, että nähdään illalla ;)
Se on rumien (ja haisevien) hommaa se.
juuri ottanut paketillisen tuoreita luumuja ( teen niistä hilloketta, auttaa ummetukseen) kun eräs nainen alkoi kirkua ja huusi miestään apuun.
Hän halusi viedä minulta sen luumupaketin.Tilanne oli aivan hirvittävän nolo. Mies sanoi vaimolleen: " tiedät sinä rakas, ettet ole kaunis ja rohkea. Anna nyt vaan paketti takaisin kauniille."
Samalla mies vinkkasi, että nähdään illalla ;)
suorastaan suitsuttavani hurmausaineita ympärilleni. Näin on ollut jo lapsuudestani asti ja uskon tilanteen jatkuvan vanhainkodissakin.
sitä voi itse luulla olevansa kaunis vaikka onkin todellisuudessa järkyttävän näkönen olento.
Tähän on pakko kertoa tapaus menneeltä kesältä.
Olin äitini kanssa liikenteessä ja pysähdyimme ensimmäisenä autona asfalttityömaalle.
Voi mikä näky meitä kohtasikaan! Reilu nelikymppinen tissikäs ja persevä lyyli, jonka naamasta näkyi että rööki ja kalja on maistunut seisoi blondattu tukka tötteröllä täydessä meikissä, toppi nänninreunoja viistäen punaisissa korkkareissa pysäyttäjänä. Rennosti stopkyltti olalla keikkuen donna putsaili rakenne kynsien alusia.
Monttu auki mutsin kanssa katsoimme näkyä. Kultakorut kimmelsivät ruttuisessa tissivaossa ja pinkki huulipuna loisti auringossa.
Nauroimme miltei pissit housuissa vastaan tulevan letkan ilmeitä. Autoissa niin miehet, naiset, kakarat ja koiratkin tuijottivat silmät suurina tätä "upeaa" näkyä.
Emäntä itse oli selkeästi sitä mieltä että hän vain on NIIN upea että kaikki tuijottaa. Totuus on että moista karnevaalin vetonaulaa harvemmin bongaa korkokengissä asfalttityömaalta.
Vaikka kuinka itse pitäisi itseään kauniina ja upeana voi totuus olla toinen kansan syvissä riveissä.