Anteeks vaan,mutta mä en KÄSITÄ miksi ihmiset tahtoo lapsia!!
siis jos jostain syystä ei saa lapsia,niin pitää käydä kaikenmaailman hedelmöityshoidot,ja pettyä kenties uudelleen ja uudelleen
Eikö tämmöiset ihmiset voisi vaan tyytyä siihen ettei lasta tule!Tai sitten adoptoida tai ottaa sijaislapsi
Muutenkaan en kyllä vauvakuumeilua ymmärrä
Kommentit (18)
että ihmisen olemassa olon perimmäinen syy on lisääntyä.
ja siksi toisekseen, lapset on aivan ihania.
Tämänkin viestin aloittaja on vielä joku päivä onnellinen äiti ;) usko pois!
Mutta et voi määräillä toisten elämää, ja jokainen saa tehdä ratkaisunsa ihan itse, että vieläkö niitä lapsia toivoo vai lopettaako toivomasta.
jätä lapsenteko niille jotka sitä haluaa ja ymmärtää.
siihen asti lapset on korkeintaan "ihan kivoja" mut kun oma lapsi syntyy niin
pää meinaa hajota rakkaudesta. rakastaa niin että sattuu melkein, ihan mieletöntä. toivon että sinäkin ap saat joskus tuntea tämän tunteen.
Minulla muuten on lapsia 2 kpl! Jokainen tietysti tekee miltä itsestä tuntuu,ei se mulle kuulu
Mutta en ymmärrä
aika tyhjää ilman lasta.
Minulle koko olemassaolon tärkein tarkoitus on jatkaa elämää ja seuraavaksi tärkeintä on tukea elämän jatkumista ja yhteiskuntaa omalla työllään.
Minulla muuten on lapsia 2 kpl! Jokainen tietysti tekee miltä itsestä tuntuu,ei se mulle kuulu
Mutta en ymmärrä
Yhdessäkin tällaisessa perheessä työskentelin hoitajana ja täytyy sanoa, että oli aika masentavaa.
yrittämällä yritetään saada raskaus alkuun ja sitten kuitenkin abortoidaan, jos ei lapsi olekkaan oikeanlainen. Ja sitten vielä paasataan, että kun en minä kerran halua juuri tuollaista lasta, niin onhan minulla oikeus se elämä lopettaa.
Mutta en ymmärrä
että he eivät ole haluttuja?
On se elämä aika tyhjää ilman lasta.
Minulle koko olemassaolon tärkein tarkoitus on jatkaa elämää ja seuraavaksi tärkeintä on tukea elämän jatkumista ja yhteiskuntaa omalla työllään.
Mutta olen iloinen, että joku niitä lapsiakin tekee/saa, niin ehkä siellä minunkin vanhainkodissani on edes joku meitä hoitamassa... Ehkä kummilapset tulee sitten joskus katsomaan.
lapseton
siis jos jostain syystä ei saa lapsia,niin pitää käydä kaikenmaailman hedelmöityshoidot,ja pettyä kenties uudelleen ja uudelleen
Eikö tämmöiset ihmiset voisi vaan tyytyä siihen ettei lasta tule!Tai sitten adoptoida tai ottaa sijaislapsi
Muutenkaan en kyllä vauvakuumeilua ymmärrä
ja uskoin vahvasti, etten itse koskaan tule niin paljon lasta toivomaan, että menisin hedelmöityshoitoihin. Ajattelin myös, että hedelmättömyys kohtaa lähinnä sellaisia ihmisiä, jotka ovat muutenkin vätyksiä tai eivät osaa valita itselleen puolisoa, jonka kanssa on lisääntymisedellytykset.
Hoidoissa tosin en ole vielä ollut, vaan tutkimuksissa - missä ei ole todettu mitään erityistä syytä siihen, miksi en tulisi raskaaksi (muuten kuin iän tuoma hedelmällisyyden lasku).
yrittämällä yritetään saada raskaus alkuun ja sitten kuitenkin abortoidaan, jos ei lapsi olekkaan oikeanlainen. Ja sitten vielä paasataan, että kun en minä kerran halua juuri tuollaista lasta, niin onhan minulla oikeus se elämä lopettaa.
Mutta en ymmärrä
väenvängällä haluta. kyllä mä omia lapsiani rakastan, mutta jos olisin ollut hedelmätön niin varmaan olisin muutakin sisältöä elämääni löytänyt kuin lapset, eikä ne nytkään mikään sisältö ole, mutta kunhan ovat olemassa.
Me olemme lapsettoman elämän jo kokeneet, ja todenneet ettei ole hääppöistä.
väenvängällä haluta. kyllä mä omia lapsiani rakastan, mutta jos olisin ollut hedelmätön niin varmaan olisin muutakin sisältöä elämääni löytänyt kuin lapset, eikä ne nytkään mikään sisältö ole, mutta kunhan ovat olemassa.
Tosin viidettä odotan ja uskon, että vauvakuumeilu on käyty tämän lapsen jälkeen ja keskitymme saamiimme lapsiin :) Ehkä sitten myöhemmin tulee joku toinen kuume =D
Tuohon hedelmöityshoitoihin en osaa sanoa yhtikäs mitään koska me emme ole niitä tarvinneet, mutta varmasti saat vastauksen heiltä jotka ovat siihen päätyneet.