Suosikkibändisi, jonka epäilet tällä palstalla olevan harvinainen suosikki?
Kommentit (66)
Tykkäsin myös mm. Scorpionsista, AC/DC:sta ja Aerosmithista...
Sitten pidän paljon myös The Doorsista.
69 eyes, Gorillaz, Red hot Chili peppers, Queen,...
The Beatlesin tuotanto kattaa monenlaista musiikkia alkuaikojen
tarttuvista ja tavallaan helpoista "rallatus"biiseistä loppuaikojen
psykedeelisiin ja kokeellisiin kappaleisiin.
Itse pidän kyllä paljon alkuaikojen beat-kompista, vaikka se saattaa
olla joidenkin mielestä tylsää. Alkuaikojen kappaleista suosikkia on
lähes mahdoton nimetä, mutta esim. "If I fell" on minusta hurjan kaunis
sekä sanoitukseltaan että säveleltään. Sitten "The Night Before" Help-
levyltä - ja tuttu myös samannimisestä elokuvasta - tulee myös heti
mieleeni.
The Revolver on ehkä Beatlesin paras levy minun mielestäni,
sillä siinä kuulee musiikillisen murroksen. Minusta myös
Magical Mystery Tour ja Abbey Road ovat myös hyviä kokonaisuuksia.
Biiseistä on todella vaikea nimetä suosikkia näiltä myöhemmiltä
levyiltä, mutta minusta ainakin McCartneyn "Good Day Sunshine"
on hyvä, samoin kuin "Fool on the Hill", ja Lennonilta puolestaan
Accross the Universe, joka löytyy Let it Be -levyltä.
Harrisonin hieno sitar-biisi "Within You Without You" löytyy
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band -levyltä.
Minä olen kuunnellut koko Beatlesin tuotannon moneen kertaan
läpi, ja vaikka joihinkin biiseihin voi välillä tympääntyä, niin toisaalta
vaihtoehtoja on niin paljon, että välillä voi laittaa jonkun levyn
lepäämään, ja sitten kuunnella, kun taas jaksaa.
Moni muu on kanssasi samaa mieltä, siis että Beatles on paras bändi ikinä. Asuin ennen Raahessa ja siellä oli eräs musiikin opettaja joka on edelleen täysin hullaantunut Beatlesiin (sillä on samanlainen tukkakin edelleen), hän on tehnyt Beatles aiheisia esityksiä (kabare´ksi kutsuttuja) lukiolaisten kanssa, ne olivat kyllä mielenkiintoisia. Ehkä minulla olisi syytä tutustua bändiin vähän paremmin, en todellakaan ole kuunnellut koko tuotantoa, lähinnä niitä tunnetuimpia biisejä... Kiitos kun jaksoit vastata 95! :)
Kaikkien aikojen lemppari on Massive attack jonka kanssa kilpailee nykyään Nine Inch Nails.
Muita suosikkeja:
Daft Punk
Björk
Danko Jones
Corinne Bailey Rae.
Maria Gasolinaa en varsinaisesti fanita, mutta levy on ja musiikki on kyllä ihanaa :)
Heep, Lynyrd, Zeppelin, Rollarit, Beatles (kannattaa kuunnella niitä loppuaikoja, Sergeant Pepper jne), Doors, Bowie ja vielä mainitsematon Jethro Tull.
ja lisäksi täytyy häveten myöntää, että myös Marilyn Mansonia kuuntelen
Dimmu Borgir, Satyricon, Slayer, Danzig...
The Doors
Jukkapoika ja Kompostikopla
Whitesnake
Löysin täälät varmaan 15 bändiä joiden tuotoksia diggailen, mm. Muse, Dream Theater, SOAD, Rage Against the Mashine jne. Ehkä mun musamaku ei olekaan niin kummallinen kuin sukulaisten ja satunnaistuttujen kanssa puhuessa tuntuu ;)
-5
GNR (luulin olevani ainoa naispuolinen fani) ja ACDC, kuka muuten lähteen keikalle 17.6., kun tulevat Suomeen?
Myöskin Ramstein, Black Sabbath ja vaikka Judas Priest
Placebo, Porcupine Tree, Killswitch Engage, Darkest Hour
Mut mun ykkössuosikkia ei vielä, eli laitetaan se nyt tähän..
KENT
Myös Coldplay ja Snow Patrol kuuluu kalustoon. :)
Kyllä, olen tosissani..
Ja kompit sinne, ken kehui Juicen ja Mikon tuotantoa Coitus Int.in kanssa!! *tuulettaa*
Äijien tullessa telkusta kaikki ehkä "ei-niin-Suomiheviä-tuntevat" sekoittivat oman ukkoni Hynyseen :) Kerran jos toisen on nimmaria/valokuvaa pyydetty,tuoppia kannettu baarissa nenän eteen "Hei siehää oot Lappeenrannast"...ja voit kuvitella miten mun miestä ärsyttää,se kun on räppimiehiä,ei suinkaan hevimiehiä =0) Pukeutuu kyllä neutraalisti tyyliin farkut+huppari,joten ei kait päällepäin näy just kuin pitkä tukka ja punainen parta...kasvonpiirteetkin häkellyttävän samanlaiset.
Mut joo,ne Laten nahkikset....oliko pakko muistuttaa :D Meijän äiti käytää samanlaisia =)))) T:en muista mones,se Kotiteollisuusfani kuiteskin
Sulla on vähän erilainen miesmaku kun mulla, itse en kyllä ottaisin Hynystä ikinä viereeni... Kuten et sinäkään Lauri Tähkää (enkä kyllä minäkään niillä nahkahousuilla)... Itsekin pidän kyllä Kotiteollisuuden musiikista ja Hynynen taitaa kyllä sanoa asiat suoraan just niinku ne on. :) -85