Suosikkibändisi, jonka epäilet tällä palstalla olevan harvinainen suosikki?
Kommentit (66)
SEKÄ, tähän ette pahimmatkaan av-bändärit pysty Mikko Alatalo ja Coitus Inc.
ja Suo. :)
CMX oli suosikki joskus nuorempana, tuo nykyään mieleen teinivuodet. :)
jai fanina jo yli 25v, vuodesta 83 ;)
Depeche Mode on mun lemppari. Iskenpä tähän sitten vaikka: Arctic Monkeys
zen cafe on suomalaisista mun lemppari jo ennen kuin sai enemmän mainetta
LAURI TÄHKÄ & ELONK.
taidan olla ainoa, oih:)
Sen lisäksi
The Moody Blues
Led Zeppelin
The Doors
näitä ei ollut vielä mainitu
Hurriganes, Coffinshakers (kannattaa tutustua:), Jukka Poika (useissa eri kokoonpanoissa), Juha Tapio (se nyt vaan on niin ihana!). Listaa voisi jatkaa loputtomiin...
Pitättekö suomalaisesta musiikista? www.mikseri.net osoitteessa voi kuunnella/ladata ilmaiseksi suomalaista musiikkia, tyylilajeja laidasta laitaan. Suosittelen lämpimästi sivuston tarkastamista! ;)
kas kun näitä ei vielä ole mainittu?!
Depeche Mode
The Mission
David Bowie
Duran Duran
OMD
Kate Bush
nimeni on av-mamma ja sitkeästi epäilen, että Depeche Modea ei täällä moni diggaa (vaikka se onkin mainittu joka toisessa vastauksessa).
just tätä..mä saan vatsanväänteitä pelkästä mr.Tähkän pärstästä,saati jos sitä kiekumista joutuu kuulemaan...
LAURI TÄHKÄ & ELONK.
70-luvun alun loistava fuusiobändi.
Melkoista, että tämä heti toisena! Oletko mies vai nainen?
just tätä..mä saan vatsanväänteitä pelkästä mr.Tähkän pärstästä,saati jos sitä kiekumista joutuu kuulemaan...
mun mielestä Lauri Tähkä on jostain syystä varsin puoleensavetävä mies... :)
LAURI TÄHKÄ & ELONK.
Miten se muka on niin paras? Ihan peruspoppista? Biisitkin kestävät n.2min ja puolet biisistä rallatetaan kertosäettä? Myönnän kyllä että on ihan hyvä bändi ja on hyviä biisejäkin aika paljon mutta ei sitä nyt loputtomiin jaksa kuunnella, siihen kyllästyy aika äkkiä. Se on jotenkin liian hiottua ja virheetöntä musiikkia... Valista vähän tyhmää ja kerro mikä Beatlesista tekee kaikkien aikojen parhaan bändin? :)
ei oo mitenkään multa pois,vaikken herran viehätystä käsitäkkään...The Doors on myös tän antiLaten yks kautta aikain suosikeista,kuten oli ne BFMV,Nightwish,ja Kotiteollisuus :) Mutta se Hynynen,mikä IHANA mies ;)
Kaikissa mahdollisissa kokoonpanoissa. Mut ihan alkuvuosien Problems on ehkä kaikista ihkuinta:)