Miksi minä en onnistu ystävystymään white trash-mammojen kanssa?
Pitävät kyllä miehestäni mutta jostakin syystä eivät pidä minusta
Kyse on ihan tavallisista white trash-mammoista. Mitä ihmettä minä teen väärin?
Yritän olla ystävällinen mutta en saa heihin mitään yhteyttä.
Esim. eräs näistä naisista tekee jatkuvasti oharit. Sanoo, että tavattaisiinko kaupungilla silloin ja silloin ja minä sanon, että juu olisi kiva. Sovimme ajan ja paikan ja kun minä menen sinne niin hän ei tulekaan. Tai tulee mutta myöhässä ja vasta kun olen soittanut ja kysynyt.
Yksi näistä naisista ei ole koskaan pyytänyt kahdenkeskisesti minnekään vaan aina pitää miehenikin olla mukana.
Ja esim. jos laitan sähköpostia niin eivät vastaa. Tyyliin: Maria laittaa ensin minulle postia, että mitä kuuluu ja minä kohteliaasti vastaan, että tätä ja tätä. Ja sitten kysyn vastavuoroisesti, että mitä hänelle kuuluu niin en saa koskaan vastausta takaisin.
Käyttäydynkö minä heidän mielestään jotenkin töykeästi? Onko meillä Jokin kulttuuriero?
Kommentit (8)
koska tuossa on kaksi sanaa ennen mammaa :-).
koska tuossa on kaksi sanaa ennen mammaa :-).
Sä et oo WT-mamma vaan BS-mamma! Siis, et pääse ikinä joukkoon ja niele se!
Entä onko sulla Adidaksen verkkapuku?
Mites tupakointi? Muistatko pössytellä (Mallua mieluiten)?
Kuule, mä luulen että pitävät sinua liian hienona heidän piireihinisä.
Nyt kipin kapin ostamaan jauhelihaa ja porsaankyljyksiä. L. Tähkä soimaan ja kyllä se siitä lähtee!
P.S. Valkoinen roskaväki ei ole työväenluokkaa. Johan sen sanoo nimikin. Työväenluokan ihmiset tekevät TÖITÄ! Ovat siis ihan kunniallisia, veronsa maksavia yhteiskunnan jäseniä.
Sehän on kallistakin kuin mikä! Se on Bonusta tai tekee sätkänsä itse.
WT-mamma vaan BS-mamma!
Ihan pihalla koko keskustelusta.
Tällainen on siis tyhmän provo.