Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten voi olla tietämättä että on raskaana?miksi odotella tunti vessassa kuolleen vauvan kanssa?

Vierailija
20.03.2009 |

tämä siis päivän uutisesta.

Mielestäni on ihan hulua ettei tuntisi lapsen potkuja, ja maha ei näkyisi(jos oli hoikka).

Lisäksi rintojen paisumiset yms.

Ihmettelen suuresti miksi äiti jäi odottamaan vessaan kun vauva syntyi. Olisiko tukehtunut kun ei oltu nielemässä limaa pois tms.Vai onko äiti tappanut vauvan.(jos ei tosiaan sitä ollut halunnut ja koitti peitellä)

Kertokaa minulle omat mielipiteenne.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin itse lukinnut vessaan. Olisi mies tullut 5min päästä vaikka väkisin vessaan katsomaan.

Vierailija
62/66 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin lehdessä niin vihjataan.

Onhan hän edelleen niin shokissa ettei voitu kuulustella.

Normaalin älyn omaava ihminen tajuaa että jos on seksisuhteessa on mahdollista tulla raskaaksi ehkäisystä hulimatta. Täysin oireetonta raskautta ei takuulla ole joten jossain vaiheessa luulisi kellojen soivan.

30 vuotias ei ole ihan teini enää ja luulisi jo siinä vaiheessa huutavan apua kun lapsi alkaa tulla ulos. Mutta tämä ei ole niin tehnyt. Luulikohan hän ettei ketään huomaa mitään. Joka tapauksessa nainen tulisi saattaa psykiatriseen hoitoon ei mitenkään voi olla ihan normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ehkä olla mahdollista että nainen tai mies eivät ole huomanneet raskautta.

Mielestäni omituista kuitenkin on, että nainen on jäänyt yksin vessaan synnyttämään. Synnyttämistä kun ei mielestäni voi kukaan täysijärkinen olla huomaamatta.

Lisäksi omituista on se, että mies on jättänyt kivuissaan olevan naisen yksin vessaan pitkäksi aikaa.

Jokin ei nyt täsmää.

Vierailija
64/66 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskautenne. Tämän naisen raskaus oli paljon pidemmällä. Niin pitkällä, että hän synnytti täysiaikaisen nelikiloisen vauvan. Nyt on kyse niin eriasiasta.

Kyllä huomaa jo tuosta vessakäyttäytymisestä, ettei kaikki ollut kotona. Valitettavasti näin. Mutta totta puhuen, ehkä vauvan olikin parempi nukkua pois kun saada tuollaiset vanhemmat. Varmasti jonkinnäköistä häikkää sekä naisella, että miehellä.

Tässä on käynyt niin, että nainen on kieltänyt raskautensa ja ihan loppumetreille asti. Ei myöntänyt sitä vielä vaikka oli vessassa ponnistamassa lasta maailmaan.

Ehkäpä naista on kuvailtu normaaliksi, tarkoittaen ettei ollut kehitysvammainen. Mielenterveysongelmat eivät aina näy päällepäin.

Joten myöntäkää itsellenne, kyllä jokainen mieleltään terve nainen huomaa jos odottaa neljäkiloista vauvaa.

Vierailija
65/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotin sentään 2. lastani. Minulla tuli kuukautiset aivan normaalisti, vauva oli todella vähäliikkeinen ja minulla on voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu. Esikoisesta minä ja mieheni nähtiin raskausvatsa nippa nappa rv25, kun olin alasti. Hoikkakin oli, 173cm ja 61kg. Esikoinen oli kohdussa todella kova liikkumaan.

Yllätysraskaus selvisi minulle, kun olin gynegologilla epämääriäisten rintojen arkuuden vuoksi, ottivat ihan varmuuden vuoksi raskaustestin. Raskauden kesto oli todellinen yllätys, että oli niin pitkällä. Niin ja minulla oli vielä kierukka paikallaan.

Tämän halusin sanoa ottamatta kantaa esillä olleeseen tapaukseen sen enempää.

Vierailija
66/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä sain tietää raskaudestani viikoilla 22 ja olen hoikka ja täysin terve nainen. Yksinkertaisesti maha ei kasvanut ja menkatkin mukamas tuli epämääräisenä tiputteluna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi