Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten voi olla tietämättä että on raskaana?miksi odotella tunti vessassa kuolleen vauvan kanssa?

Vierailija
20.03.2009 |

tämä siis päivän uutisesta.

Mielestäni on ihan hulua ettei tuntisi lapsen potkuja, ja maha ei näkyisi(jos oli hoikka).

Lisäksi rintojen paisumiset yms.

Ihmettelen suuresti miksi äiti jäi odottamaan vessaan kun vauva syntyi. Olisiko tukehtunut kun ei oltu nielemässä limaa pois tms.Vai onko äiti tappanut vauvan.(jos ei tosiaan sitä ollut halunnut ja koitti peitellä)

Kertokaa minulle omat mielipiteenne.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.tyhmä

Vierailija
22/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli entinen alkkis. Oli kuulemma ambulanssissa tajunnut olevansa raskaana ja vauva syntyi vaikeasti vammautuneena. Ei kuulemma tajunnut olevansa raskaana, kun elämä oli yhtä sumua juoppoluolissa. Ei muista kuulemma niistä vuosista mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen pääsi dsentään sairaalaan- hänet olsi pitänyt ottaa HETI ensiapunn eikä päästää vessaan-

hoitovirhe selvästi

Vierailija
24/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus todettu liian myöhään?

Vierailija
25/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella vastuuntunnotonta...

siitä voi jäädä "pienet" traumat äidillekin...

Vierailija
26/66 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jokainen mieleltään terve nainen huomaa jos odottaa neljäkiloista vauvaa.

Vierailija
27/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kävelin naistenosastolta synnytysosastolle, kokenut kätilö kysyi olenko minkä vuoksi olin sairaalan asun päällä tulossa osastolle! Vatsa oli todella pieni enkä minäkään mikään tankki ole 168cm ja 59kg, sf-mitta meni koko ajan alakäyrän alapuolella, lapsivettä oli suht vähän.

Vierailija
28/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli lähes 50 v, hyvin pyöreä, varsinkin vatsaa oli ennestään. Kuukautiset olivat olleet jo monta vuotta säännöllisen epäsäännölliset ja ei edes ajatellut että voisi olla raskaana, koska hän ei ollut saanut lapsia aikaisemmin.

Yllätys oli ollut suuri kun oli jatkuvat närästyksen vuoksi mennyt lääkäriin.

Myös vauva oli ollut toisinpäin, jonka takia ei ollut tuntenut potkuja.

Jäi sitten äitiyslomalle ja palasi aikoinaan töihin, lapsen syntymästä on n 10 v. Ja kun ravintoloita on yhdistetty, sai kenkää ja n 60 vuotiaana on nykyaikana hyvin helppo saada töitä, suorastaan kotiin niitä tyrkytetään.

Mutta on oikein onnellinen kun on kotona lapsen tullessa kotiin.

Vierailija
29/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vann tuohon vatsan kokoon kommenttia. Mun työkaveri odotti kans esikoistaan eikä ollut töissä kertonut kellekään raskaudestaan. Yksi maanantai pomo vaan esitteli uuden työntekijän, joka tuli "Päivin" sijaiseksi. Kun äimisteltiin syytä, pomo vaan totesi että kun se jäi äitiyslomalle. Kolme viikkoa myöhemmin synnytti siis eikä me oltu huomattu mitään. Pieni ja pyöreä ihminen, jotenkin se vatsa vaan sulautui sinne :) Ei kyllä ymmärretty sitä miksei kertonut kellekään, yh -äiti, liekö hävennyt asiaa.

Vierailija
30/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusi olevansa raskaana vasta kuudennella kuulla..

Ihan ns.normaali ihminen mutta mielestäni aika outoa.

Tosi hoikka ihminen ja ihmetteli kun maha vaan kasvaa ja yritti hulluna laihduttaa..

Vierailija
31/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin vointi erinomainen?

Vierailija
32/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö vaikka ei maha näkyskään ni jumaliste tunne potkut ei kai se nelikilonen niin olemattomia liikkeitä voi pitää että luulee esim ilmavaivaks tuo on nii outo homma etten oikein niinku tajua tätä miten voi olla mahollista!

Vierailija
33/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin odottanut esikoista, en olisi varmaan tuntenut mitään. Nytkin piti oikein odottaa ja kuullostella liikkeitä.

Vierailija
34/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo melkein 7kk:lla ensimmäistä odottaessani ja olen hoikka, kun vatsa alkoi näkyä.Synnrillä eivät uskoneet että oli laskettu aika kun tulin synnyttämään.

Mutta en minä niin pöljä ollut että olisin luullut potkuja ilmavaivoiksi ja kun vatsa liikkui eestaas! vaikka olisinkin ollut tietämätön että olen raskaana.

Ei siinä ole järkeä. Joku näissä jutuissa mättää ettei muka tiietty..pöh

Vierailija
35/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tilanteen jossa aivan normaali, terve, järkevä nainen ei tietäisi olevansa raskaana viimeisilläänkään koska:

1. Vaikka olen hoikka, ei raskausmahaani juurikaan näkynyt. Työkaveritkin yllättyivät täysin kun jäin äitiyslomalle. Pidin ihan normaaleja vaatteita, äitiyshousut tippuivat päältäni.

2. Äitini ei tuntenut minua odottaessaan potkuja oikeastaan ollenkaan. Oli kuulemma hermoraunio asian suhteen. Ihan pari potkua tunsi koko raskausaikana.

3. Työkaverillani tuli normaalit "kuukautiset" raskauden aikana. Siksi raskaus huomattiinkin vasta kun maha kasvoi.

4. Monet tuttuni ovat olleet aivan oireettomia raskauden suhteen. Ei pahoinvointia, ei rintojen pingotusta.

Jos nämä kaikki kävisivät samalle naiselle, niin eipä siinä raskautta osaisi ajatella varsinkaan jos ei yritä saada lasta. Joka tapauksessa mielestäni helpompi selitys on kuitenkin joku psyykkinen ongelma tai kehitysvammaisuus tms.

Vierailija
36/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kg:n painoista lasta vessassa luulleen kakkaavansa. Eri asia vielä jonkun ennenaikaisen 2kg painoisen kanssa.

Vierailija
37/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikasta osta on tulossa ulos?

Voin uskoa kaiken muun, mutta en sitä että synnyttää "huomaamattaan.

Minä ainakin synnytyksessä halusin vessaan kakalle. Kätilö sanoi, et ponnista vaan, se on vauva..

Vierailija
38/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen vauvan huomaa viimeisenä kuukautena viimeistään. Painaahan se jo ihan luokattomasti.

Vierailija
39/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin olen tuntenut liikkeet, hengitykset ja hikat...

Potkiihan se vauva nyt muuallekkin kuin vatsanahan suuntaan,.,,.

Vierailija
40/66 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin olen tuntenut liikkeet, hengitykset ja hikat...

Potkiihan se vauva nyt muuallekkin kuin vatsanahan suuntaan,.,,.

Kolmatta kun aloin odottamaan painoin reilu 100 kg ja olin todella mahakas, mutta kyllä sen muut huomas vk15 eteenpäin vauvamahaksi. Maha muuttui pyöreäksi vauvamahaksi, eikä ollut enään roikkuva massa..

Ihan samanlainen raskaus oli kuin muutkin edelliset vaikka painoa oli tuon verra, yli 25 kg enemmän kuin esikoisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän