Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän päivähoitomaksuista

Vierailija
20.03.2009 |

Onko niissä jotain ilmaiskuukausia tms.? Eka kesä kun lapset päivähoidossa ja olen vähän ulkona.

Esikoinen aloittaa koulun elokuussa eli häneltä ilmeisesti menee päivähoito-oikeus heinäkuun lopussa joka tapauksessa?

Helsingissä asutaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....oli heinäkuun poissa kokonaan niin sai myös kesäajalta hyvityksen maksuista muilta TÄYSILTÄ viikoilta

Vierailija
2/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkuusta meni sitten pienempi maksu, jos ilmoitti poissaolosta etukäteen.

Kannattaa kyllä ihan varmistaa sieltä omasta päiväkodista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ainakin heinäkuu ilmainen, jolloin kyllä päiväkotikin on kiinni. Lapsen voisi tietysti viedä varapäiväkotiin jos hoitoa tarvitsisi.

Ja heinäkuu ilmainen vain jos on aloittanut edellisvuoden elokuussa.

Kuulin tutulta Tampereella, että heillä voi saada kesäkuun ilmaiseksi jos lapset silloin koko kuun pois ja jos ilmoittaa sen maaliskuussa.

Itse olen monta kertaa manannut, että miksi kesästä pitää maksaa, kun lapset ovat lomalla. Siis itse olen opettaja ja otan lapset pois päiväkodista koko kesäksi. Silti kesäkuulta pitää maksaa puolen kuun maksut, heinäkuun saa ilmaiseksi tosin tarhakin kiinni ja taas elokuulta koko kuun maksu.

Plaah!

Vierailija
4/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi menee siis joka tapauksessa kouluun elokuussa ja pienempikin ehkä eskariin, joten en tiedä tarvitsenko hänellekään paikkaa enää silloin.

Maaliskuussa viimeistäänkö pitää ilmoittaa? Meillä päiväkoti on yleensä itse infonnut kaikesta, mutta ehkä tämä on asia, jonka olettavat tietävän. (Varsinkin näin vanhojen lasten kanssa...)

ap

Vierailija
5/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi koko kesäkuun poissa niin tulee normaali maksu.

Vierailija
6/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna Vantaalla ainoastaan heinäkuu maksuton.Vaikka olisi koko kesäkuun poissa niin tulee normaali maksu.

Vierailija
7/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin viime kesänä meni niin, että jos olivat heinäkuussa poissa niin jos olivat kesä ja elokuunkin, niin ei tarvinnut maksaa.

Vierailija
8/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä tosiaan sai alennusta muistakin lomaviikoista.

Vantaa tarvitsee rahaa ja siksi päädytty tähän tänä vuonna.

Vierailija
9/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huhtikuun loppuun mennessä ilmoittaa, niin voi olla vaikka koko kesän poissa hoidosta eikä silloin myöskään tarvitse maksaa mitään.

Vierailija
10/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mälsä homma.

Vierailija
11/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei hoidossa kesäkuussa, menee puolet maksusta. Ja jos päivänki niin koko kuun maksu

Vierailija
12/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei siitä suuremmin ole tiedoteltu, vaan itse kysyin. Tampereella tosiaan saa kesä- ja heinäkuun ilmaiseksi jos lapsi ei ole kummassakaan kuussa hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä