Voi ähkymäleisson, hienosti laihdutin koko päivän,
vaan nyt illan viime tunteina ratkesin.
Hyvää yötä, sov gott.
Kommentit (7)
Aloitin kanssa aamulla ja nyt tuolla yksi pulla huutelee mun nimeä..
miten te "laihdutatte", kun kerran illalla pitää ahmia sitten napa täyteen.
Itse olen laihduttanut 14kg siirtymällä tv:n äärestä salille ja syömällä 4-5krt/päivässä ja siihe vielä voi laskea treenipäivinä myös palautusjuoman päälle. Ei todellakaan tarvitse kuilottaa nälissään, kun ottaa asioista ensin selvää. Tsemppiä kuitenkin!
estää kaiken verenkierron nuppiin.
3
iltaisin kiristää, kun pitää mättää sapuskaa kaksin käsin. Asioitahan voi aina tehdä kahdella tapaa.
mä olen nyt pudottanut 4 kg (paljon on jäljellä) ja aina kun tekee mieli repsahtaa kaivan kaapista ihanat kesävaatteet ja yritän pukea päälle. Nyt ne jo mahtuu vaikka vielä kiristääkin. Mun herkkujen himo vaihtuu intoon mahtua ensi kesänä noihin vaatteisiin. Usein syömisen sijaan intoudun jumppamaan.
Olen muuten liikkunut kokoajan todella paljon ja monet luuleekin että olen laihtunut ainakin tuplasti tuon 4kg.
että mulla taas yksi keino alussa oli se, että otin ruokaa pienelle lautaselle, jotta sitä tuntui olevan enemmän :) Santsikierroksia en myöskään tehnyt. Jääkaapin ovessa oli myös oma ällöpaksu kuva, joka aina muistutti olotilasta, mistä halusin eroon. Kuitenkin parasta on ollut tuo verensokerin pitäminen tasaisena, joten ahmimiskohtauksia ei ole tullut.
Siinäpä se virhe tulikin... kun päivän kituuttelee vähillä eväillä, tulee nälkä ja sit repsahtaa....
Yhden päivän syömisillä tai syömättömyydellä ei ole merkitystä, painonhallinnassa viikko, kuukausi ja vuosi on niitä aikoja jolla on jotain merkitystä. Vuoden ajan kun syö joka päivä vähän vähemmän niin jopa näkyy..