Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienikokoisia synnyttäjiä?

Vierailija
18.03.2009 |

mun mitat 158/51kg tällä hetkellä,enkä ole nyt raskaana..raskaana tullu aina 10kg lisää. olisin kiinnostunut miten muilla pienikokoisilla onnistunu synnytykset?

oon siis 25v ja kolmesti synnyttäny normaalisti alakautta.erittäin helppoja synnytyksiä,ei repeämiä ym.

eka lapsi rv 41, 3,8kg kesto 6h

toka rv.41, 4,1kg kesto 1h(luomusynnytys)

kolmas rv.38, 3,5kg kesto 2h

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista paino nousi 18 kiloa.

Eka käynnistettiin raskausmyrkytyksen takia. Synnytys kesti 26 tuntia ja 4:nnen asteen repeämiä paikattiin nukutuksessa. Imukuppisynnytys. Lapsi 3.365kg. Syntyi 39+4.

Toka leikattiin rv 38+6 ja oli 3.1kg. Jos olisi toka synnytys käynnistynyt itsestään ennen rv 36 niin olisi annettu tulla alakautta. Lantionmitat ovat normaalit, mutta ilmeisesti eka lapsi vain tuli niin väärässä asennossa ja synnytys kesti niin kauan, että pahaa jälkeä tuli. Siitä toisen lapsen synnytys keisarileikkauksella.

Vierailija
22/22 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti olen synnyttänyt ja synnytykset on menneet hyvin, joskin nopeasti. Mä en kyllä kovin isoja lapsia ole saanut, esikoinen oli 3190 ja kuopus 3300 kg.

Kaveri joka on tosi isokokoinen, joutui johonkin mittauksiin kun epäiltiin että sen lantionluut/suu on liian pieni. Lopulta kuitenkin synnytti normaalisi, tosin lapsikin oli alle kolmikiloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän