Lapsi kantorepussa, mutta mistä takki itselle?
Olen aivan tuskastunut etsimään sopivaa kantotakkia tai äityiysponchoa...
Olen seikkaillut babyidean jälleenmyyjien sivuilla, huutiksessa, kirppareilla ja ties missä. Etsin aluksi äitiysponchoa (sitä ihanaa suklaanruskeaa, mutta saatavilla olevat koot ovat L-XL ja siinä ainakin hihat ja koko viitta olivat mulle liian reilut). Takit tuntuvat olevan jotenkin aina loppu tai ainakin se M-L -koko ainakin... Väritoiveista olen jo aikaa sitten luopunut...
Kertokaa te liinailijat/reppulijat, että mistä ihmeestä te keksitte tai löydätte omat kantotakkinne/ ponchonne?
Manduca on ja 1v4kk kantamiseen tykästynyt pikkuherrakin löytyy :)
Kommentit (5)
ja olen tykännyt tosi paljon. Löytyy selässäkantomahdollisuus, ja takkia voi käyttää talvella niin että on fleece+kuoritakki, tai sitten pelkkä fleece tai pelkkä kuoritakki.
Jos olet käsistäsi kätevä niin viime vuonnahan Suuressa käsityölehdessä oli kantotakin kaava ;)
ja olen tykännyt tosi paljon. Löytyy selässäkantomahdollisuus, ja takkia voi käyttää talvella niin että on fleece+kuoritakki, tai sitten pelkkä fleece tai pelkkä kuoritakki.
Jos olet käsistäsi kätevä niin viime vuonnahan Suuressa käsityölehdessä oli kantotakin kaava ;)
Minä löysin oman kantotakkini Villiankasta, joka on Babyidean jälleenmyyjä. Minulla on siis MaM Coat. Olen tykännyt siitä kovasti ja käytin viime talvena paljon ilman kannettavaakin. Kantsii kysellä jälleenmyyjiltä suoraan. Saattaa olla, etteivät nettikaupat aina ole ajantasalla. Villiankassa on muuten nyt vielä pari päivää avajaishulinat, kun on muuttanut uuteen osoitteeseen.
www.villiankka.fi