Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva-lehti 3/2009

Vierailija
18.03.2009 |

Mua vähän ihmetyttää tuossa s. 9 kuvassa olevalla raskaalla tyttösellä kaulan kohdalla "sensuroitu" alue. Eli onko kohdalla jokin epäsovinnainen koru/lävistys, tatuointi vai kenties fritsuja? =D Varsinkin kun on kyse 18-vuotiaasta kuitenkin.

Nimettäin mulle heti ensimmäisenä tuli mieleen nuo fritsut, mutta katoin että neidillä on noita tatuointeja, joten on luultavimmin sellainen. Mietin vaan, että oispa kiva kun monella saattaa jäädä ko. henkilöstä nyt tuollainen kuva mieleen, ku tuossa ei mitenkään lue mitä alla on. Voisi olla vaikka teksti "tatuointi" tai jotain tämmöstä, niin ei jäis mitään vääriä luuloja.

Pitäs varmaan laittaa aiheesta toimitukselle viestiä, kun eihän tuo ois kivaa jos ihmiset vahingossa muuta ajattelis.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana huomata 4cm läpimittaiset väriläiskät kuvasta, varsinkin lähellä kasvoja ;)

Vierailija
2/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että on ihan vaan virhe kuvassa. Liian iso alue "sensuroitu" jos kyseessä olisi tatuointi tms. tuo harmaa mollukkahan menee poskeen ja leukaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 18-vuotias on hankkiutunut raskaaksi... Eiköhän se ole kuitenkin isompi juttu ihmisen elämässä kuin joku random tatska?

Vierailija
4/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, siis ihmettelen minäkin että onko tolla nyt peitetty jotain vai ei?

Ensin ajattelin, että tuo on virhe. Mutta sitten se olikin niin iso ( ei näyttänyt esim. joltain pisaralta), että aloin miettimään onko sillä peitetty jotain. Siis kaulassahan voi olla isompikin tatska.

Mua itseä ei tosiaan tatskat häiritse, sitä juuri ajan takaa että mitä ko. takana on. Olis nimettäin itestä kiva, jos olisin ton verran nuori ja raskaana ja sit ois tommonen sensurointi/virhe/mikä tahansa ja jollekki jäis epämäärästä mieleen mitä tossa alla on ;)

Tuollahan on siis tatskoja käsissä ja ihan tommosia perusteinitatskoja, niin jotenki en osaa aatella et yhtäkkiä oiski ihan eri tyylinen. Sitäki toki sattuu.

Vierailija
5/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toimittaja/valokuvaaja kehdannut siinä haastattelutilanteessa pyytää poseeraamaan niin, ettei fritsut näy. Ovat sitten sensuroineet koko kaulan.

Vierailija
6/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toimittaja/valokuvaaja kehdannut siinä haastattelutilanteessa pyytää poseeraamaan niin, ettei fritsut näy. Ovat sitten sensuroineet koko kaulan.

kyllähän valokuvaaja saa aika helposti fritsut väritettyä piiloon ilman että tarvii mitään palloa laittaa puolta kuvaa peittämään.

Mutta mä en siis oo nähnyt ko kuvaa.

Vierailija
7/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvankäsittelyhän on helppoa, sehän on sit kii vaan resursseista. Että liekö tuo sittenkin vain laatuvirhe..

Pitäs kysyä toimitukselta, koska jos oikeesti on noin tökerösti sensuroitu joku, niin sietäis siinä palleron kohdalla lukea jotain (vaikka pieni valkoinen valhekin;) ettei nyt rohkeat ihmiset sais ehkäpä epäasiallistakin mainetta.

(Taino mun mielestä on ainaki aika rohkeeta antaa kasvot tuon tyyliselle tapaukselle! Toivottavasti saa tukea muualta, jos ei kotoansa.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi