Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin eronneet vanhemmat tajuavat, että lapsen suhde kumpaankin vanhempaan

Vierailija
17.03.2009 |

on elintärkeä?!

Kysymys koskee siis myös niitä äitejä, jotka eivät kykene antamaan lasta isätapaamisille vaan hankaloittavat kaikkea.

Kysymys koskee myös niitä isiä, jotka eivät tapaa lapsiaan.

Riidelkää ihan mistä vain mutta antakaa lapsillenne oikeus kumpaankin vanhempaan, olipa eron syy ihan mikä vain. Valvotut tapaamiset esim päihdeongelmaisissa tapauksissa on parempi kuin ei tapaamista.

Miksi pitää leikkiä oman lapsen mielenterveydellä??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikuista ihmistä pakottaa, kun ei halua, ei ehdi, ei kiinnosta.. ei edes ne lyhyet tapaamiset. :(

Vierailija
2/4 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ei koskaan sanonut pahaa sanaa isästä vaikka syitä olisi ollutkin, olen ollut todella kiitollinen kun olen sen myöhemmin ymmärtänyt. Omat lapseni tapaavat isäänsä niin usein kun se on mahdollista ja omalta osaltani olen yrittänyt tukea sitä, isä itse ei ikävä kyllä ole aina ymmärtänyt asian tärkeyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tainneet olla kovin kummoisia vanhempia ennen eroakaan tuollaiset tyypit. Ymmärrän lähivanhemman haluttomuuden antaa lasta etävanhemmalle vain siinä tapauksessa, että etävanhempi on ihan vastuuton juoppo tai narkkari tms. Mutta jos kyse on vain omasta kostonhalusta, on toiminta alhaista.

Vierailija
4/4 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää leikkiä oman lapsen mielenterveydellä??

sillä tasolla että lapsi aloittaa nyt psykoterapian.

Ja minä hullu olen antanut ympäristön painostuksen "lapsella on oikeus tavata isäänsä" vuoksi tavata isäänsä säännöllisesti koska olen kuvitellut sen olevan lapselle hyväksi. Toivottavasti en ole tehnyt elämäni pahinta virhettä vaikka olen kuullut koko ajan isän ihmeellisistä puheista lapselle.

Älä ap ole besserwisser, et ikinä voi tietää mitä (ero)perheissä oikeasti tapahtuu.