Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni oli ajellut...

Vierailija
17.03.2009 |

ns. "posliiniksi" :I Tyttö on 16v. Eilen näin saunassa, ja järkytyin kyllä aika lailla. En sanonut kuitenkaan mitään. Onko tämä ihan normaalia näin nuorten keskuudessa? Itse ajelin alapään karvoja vasta yli parikymppisenä ensimmäisen kerran.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin ajelun jo 14 vuotiaana. Ihmiskohtaista enemmänkin varmaan...

Vierailija
2/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään alaikärajaa ole...

että ihan järkytyit....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen ja käyn paljon kuntokeskuksissa. Kaikilla naisilla on ajellut alapäät, joillain tatuoidut, yleensä kuitenkin selvästi siistityt. Nyt kävin saunassa seurakunnan tilaisuudessa, jossa oli paljon monenikäisiä naisia. Kaikilla oli kaameat, koskemattomat pehkot. Tunsin itseni lähes oudoksi siistittyine "kuontaloineni" :) Jotenkin vaan huvitti, sillä muutama hassu vuosi sitten ei kukaan ajellut karvojaan eikä mullekaan olisi tullut mieleenikään. Tuskinpa naiset, jotka eivät käy missään eli eivät näe muita, oppivat mistään moista kulttuuria. Kouluikäiset tietty oppivat toisiltaan. Mutta eikös 16-vuotiaalla ole aika niukka pehko joka tapauksessa, ei rehota vielä reidet...

Vierailija
4/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään ihmeellistä, ja semmoista se on. Ne kasvavat, lapset. Mutta tuntuuhan se pahalta.

Vierailija
5/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin ollessani 15-vuotias, samoin monet muutkin ainakin näin yläasteen uimahallireissujen perusteella, aikalailla puolet tytöistä olivat jo tuolloin posliineja.

Vierailija
6/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy saunassa eikä mun lapsetkaan, mutta täällä olen lukenut, ettei saunassa ketään kiinnosta toisten alapäät tai tissit tms. En ole kyllä tuota soopaa uskonutkaan.

Vierailija
7/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipäs tuota!

Vierailija
8/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten ole vielä koskaan nähnyt livenä yhtään posliinia (paitsi tietenkin omat pienet lapseni).

Vierailija
9/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös 16-vuotiaalla ole aika niukka pehko joka tapauksessa, ei rehota vielä reidet...

Vai niukka! Minä aloitin kainalokarvojen ja myös genitaalialueen karvojen siistimisen 11-vuotiaana vuoden kärvistelyn jälkeen. Eikä minulla siis sen runsaampaa ikinä ole karvoitus ollut, mutta tuli siinä 10-vuoden iässä jo ja kuukautiset 11. iässä.

Vierailija
10/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän kaikki tietää, että silmät voi vahingossa "osua" väärään paikkaan. Kiitos kuitenkin kommenteista!

ap

Vierailija
11/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivaa olla huolissaan, että rehottaako se minun pehkoni jostakin uikkareiden välistä :I

Vierailija
12/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös 16-vuotiaalla ole aika niukka pehko joka tapauksessa, ei rehota vielä reidet...

Vai niukka! Minä aloitin kainalokarvojen ja myös genitaalialueen karvojen siistimisen 11-vuotiaana vuoden kärvistelyn jälkeen. Eikä minulla siis sen runsaampaa ikinä ole karvoitus ollut, mutta tuli siinä 10-vuoden iässä jo ja kuukautiset 11. iässä.

Vierailija
13/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voi olla, että teinitytöt liikka tuntien uimahallireissuilla naureskelee toisten rumille(?) pehkoille ja tämä on sitten tietenkin asettanut paineita myös sinun tyttärellesi ja hän on sitten päätynyt ajelemaan jotta ei joutuisi naurunalaiseksi.

Vierailija
14/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri osuin lukiolaisryhmän kanssa uimahalliin samaan aikaan, ei siellä mitään posliineja näkynyt, siistittyjä vain.

Ehkä on tosiaan aloittanut sukupuolielämän, poikaystävä kenties ehdottanut tuollaista tms.

Vierailija
15/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisillä voi ihan hyvin olla jo aktiivinen seksielämäkin. Anna nyt nuoren naisen olla posliineinensa!

Vierailija
16/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan nähnyt tavallisessa uimahallissa posliinialapäitä, enkä kylpälässäkään. ns. kiitoratoja näkyy ehkä n. 10-20-prosentilla.

Vierailija
17/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit vaan järkyttyy asioista kun pitävät lapsia vielä"pieninä".

varmaan seksielämäkin alkanut..

Vierailija
18/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin alapääni ensimmäisen kerran 12v ja ajelen edelleen säännöllisesti. Kaikki pois. Minusta näin on mukavempaa, on aina ollut.

Lisäksi runsas karvoitus lisää minulla ihon ärsytystä (todella paha atopia) ja esim. hikoillessani treeneissä tahdon karvattoman alapään. Ei kutia, ei punoita...

Eikä alapään ajelusta mitään näppykierrättä saa, kun sen osaa tehdä oikein. Minulla äärimmäisen herkkä iho ja kyllä minä ensimmäisillä kerrroilla tein sen väärin ja sain näppyjä. Aika pian kuitenkin opin, miten ei tule inhottavia sivuvaikutuksia.

Minusta 16v on ihan "normaali-ikäinen" aloittamaan itsensä sheivaamisen, johan hän suunnittelee pääsevänsä illan myötä pidemmälle kuin vain pussailuvaiheelle. Ei ehkä mene vielä aikoihin, mutta haaveissa varmasti on.

Tässä kohtaa itse ottaisin puheeksi ehkäisyn.

Vierailija
19/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olethan kuitenkin vastuullisena vanhempana jo aiemmin keskustellut ehkäisystä ja muusta? Saavathan nuo nuoret e-pillerit ja kondomit ihan itsekseen hankittua, mutta kyllä äidinkin kanssa sinne lääkärille voi mennä.

Vierailija
20/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta on plakkarissa myös eka sukupuolitauti, abortti jne.

Ei 16-vuotias ajele muuten vaan omaksi iloksi posliiniksi...