Monestiko kävit baarissa kun vauvasi oli 7vk?
Montako kertaa kävit viihteellä? Joka vkonloppu?
Kommentit (57)
Lisäksi käyn urheilemassa, hierojalla, kosmetologilla. Olen kolmen lapsen kotiäiti ja vietän lasteni kanssa lähes kaiken aikani. Onneksi en sentään ihan kaikkea aikaani. Minulle tekee hyvää olla muutenkin kuin lasten kanssa. Toiset jaksaa olla vain lasten kanssa, ja saavat olla. Kukin tavallaan.
Huvittaa, kun ollaan niin pyhimystä jos käydään teatterissa mutta kauhistellaan baareja. Se vaan huvittaa =).
vauva oli ollut vasta 2vko kotona. ja kerran kävin synttäreitäni juhlimassa selvinpäin kun vauva oli sairaalassa.
ja olen siis ollut yh..
mutta kävin kun vauva oli 9vk. En viihtynyt kyllä.
Sittemmin oon käynyt 2-3kk välein (5x vauvan ekana vuonna), en kyllä yleensä baarissa, vaan jos on ollut jotkut kaverin tuparit tai muut vastaavat.
En oikein ymmarra koko ketjua... Jokainen menee mihin menee ja just sen verran kuin tykkaa! Siis kohtuudella kaikkea tietysti, mutta oletan ettei nyt puhuta alkoholisteista yms jotka saattavat jattaa lapsensa jopa heitteille vaan ihan normaaleista perheista.
Itsellani on 5 kk ikainen lapsi, enka ole kertaakaan ollut missaan ns. viihteella. Olen mennyt niin paljon aiemmin, ettei vaan tee mieli enaa. Mulla kompensoi jumpassa ja salilla kayminen, joka on sita omaa aikaa. Mut sit jos joku viikonloppu tuleekin sellainen olo, et hei nyt olis kiva menna ja hoitaja jarjestyy niin sitten menen. Enka mieti sen enempaa etta koska olen viimeksi ollut ja tunne huonoa omaa tuntoa menemisesta tai menematta jattamisesta..
No en kertaakaan!!! Enkä ole käynyt kertaakaan vieläkään ja tyttäremme on 1,5 v
Toisen kerran kun vauva oli kahden kuukauden ikäinen. Sitten seuraavan kerran kun vauva oli 7 kuukauden ikäinen.
Poika oli 7kk vanha kun lähti isänsä kanssa ekaa kertaa kävelylle (tietysti rattaissa). Halusin vain maata X-asennossa olkkarin lattialla nauttimassa ensimmäisestä 20min rauhastani. Olin siis kiinni yöheräilijävauvassa 24h/vrk. Ei ihme että en jaksanut...
Kun lapsi oli 2v taisin käydä lavatansseissa :-)
Olisin varmaan nukahtanut baaripöytään. :P Vaikka olikin kaikin puolin "kiltti" lapsi niin kyllähän se sen ikäisenä herätteli kohtuullisesti. Ja uusi tilanne ja kaikkea... Ei, ei olisi jaksanut.
En olisi edes mitenkään jaksanut vaikka olisin halunnutkin, eikä tosin olisi voinut joku baarissa käyminen vähempää kiinnostaa.
... silloin, kun vauva ollut noin 2-3 kk. Ja vain, jos on ollut joko isa tai oma aiti hoitamassa. Kayn kylla "saannollisesti" baarissa, se kuuluu taalla Irlannissa olennaisesti sosiaaliseen kanssakaymiseen. En kuitenkaan mitaan kauheita kanneja ole vetanyt, lahinna just ehka 4-5 drinksua noin 5 tunnin aikana. Olisi sosiaalinen itsari taalla olla torkeassa kunnossa, kun muut vain pienessa sievassa... Taalla juodaan usein, mutta ei orvellyskanneja juurikaan (paitsi teinit).
Mina myos naureskelen noille baarikauhisteluille... : D On ok kayda konsertissa ja teatterissa, mutta voi sita synnintekijaa, joka baariin uskaltautuu! : DD Ja tietysti kyse on vain aideista taas... : (
ja laskeskelin, että noin 10 kertaa tänä aikana. Isän kanssa yhdessä 3 kertaa (jolloin on ollut siis hoitajana joku muu kuin lasten isä).
En oikein ymmarra koko ketjua... Jokainen menee mihin menee ja just sen verran kuin tykkaa! Siis kohtuudella kaikkea tietysti, mutta oletan ettei nyt puhuta alkoholisteista yms jotka saattavat jattaa lapsensa jopa heitteille vaan ihan normaaleista perheista.
Itsellani on 5 kk ikainen lapsi, enka ole kertaakaan ollut missaan ns. viihteella. Olen mennyt niin paljon aiemmin, ettei vaan tee mieli enaa. Mulla kompensoi jumpassa ja salilla kayminen, joka on sita omaa aikaa. Mut sit jos joku viikonloppu tuleekin sellainen olo, et hei nyt olis kiva menna ja hoitaja jarjestyy niin sitten menen. Enka mieti sen enempaa etta koska olen viimeksi ollut ja tunne huonoa omaa tuntoa menemisesta tai menematta jattamisesta..
Lapsi 9 kk, en ole käynyt kuin kerran
Jos haluan viihteelle tai tuulettumaan, mennaan yhdessa miehen ja vauvan kanssa isoon kauppakeskukseen (taalla kauppakeskukset on nahtavyyksia sinansa) tai viihtyisaan ravintolaan, joka sopii perheellisille.
Vauva on nyt 5 kk ja voisin kuvitella aloittani jonkin harrastuksen kerran viikossa. pikkuisen lahestyessa vuoden ikaa.
Mun viihteellä käynti on jotain aivan muuta kuin baarissa käyminen.... Mutta kävin viihteellä eli leffassa ekan kerran kun vauva oli 1kk... sen jälkeen olen vaihtelevasti käynyt hierojalla, kampaajalla, yksin ystävien luona, shoppailemassa, lenkillä, teatterissa ym n. kerran kuussa..