Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä asuinalueita Vantaalla

Vierailija
17.03.2009 |

Mitkä ovat Vantaan ns. parempia asuinalueita?

(Ylästö nyt ainakin, mutta muita?)

Haluttais muuttaa täältä Hgin keskustasta pois, mutta Pakilassa tai Paloheinässä ei ole mieluisia asuntoja(aika vanhoja ja hirmu pienet pihat) ja Espooseen en halua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli kivaa seutua, en ole ihan varma millaista on nykyään. Itse asuin siellä vajaa 10v. sitten. Tykkäsin.

Vierailija
2/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla ei ole hyviä alueita. Sori.

Mitkä ovat Vantaan ns. parempia asuinalueita?

(Ylästö nyt ainakin, mutta muita?)

Haluttais muuttaa täältä Hgin keskustasta pois, mutta Pakilassa tai Paloheinässä ei ole mieluisia asuntoja(aika vanhoja ja hirmu pienet pihat) ja Espooseen en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kuitenkaan Ylästö, mutta Linnainen on tietääkseni ainoa hyvänä pidetty :)

Vierailija
4/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 25 v Länsi-Vantaalla asuneena äänestän:

- Kivimäki

- Viherkumpu (siinä Vantaanlaakson vieressä)

- Kivistö / Kannisto

- Hämeenkylän tietyt alueet

- Vapaalan tietyt alueet

Itse valitsisin tässä järjestyksessä.

Vierailija
5/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylästö. Riippuu siitä, mitä tarkoitat "paremmalla". Rauhallisia alueita on useitakin, mutta siellä ei välttämättä asu superrikkaita ihmisiä.

En yhtään ihmettele, ettet halua Espooseen. Kuka siellä vapaaehtoisesti asuisi :)

Pakilassa ja Paloheinässä on muuten paljonkin uudehkoja ja isoja omakotitaloja.

Vierailija
6/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen ainakin nämä minne voisin itsekkin muuttaa.

Ruskeasanta

Ylästö

Kartanonkoski

Kannisto

Linnainen

Tammisto

Vierailija
7/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myydä omani =) Itse olen jo seuraavassa vaiheessa kierrosta ja muuttamassa vielä kauemmaksi "maalle".

Paloheinä on kyllä aivan ihanaa aluetta.

Vierailija
8/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuin prolea...?

Prolea on koko pk-seutu lukuun ottamatta Etelä-Helsingin tiettyjä osia ja Kulosaarta sekä Kuusi- ja Lehtisaarta. Marjaniemen ja Tammisalon tietyt osat voi ehkä myös lukea tähän.

Vierailija
9/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaikkamman postinumeron joukossa...

Vierailija
10/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka myyt asuntoasi, etsitään 4-5 h + k, jossa iso piha ja sauna + kylppäri (johon saa poreammeen, ei pakollinen koska näitä on todella vähän, mutta haaveena on).

ap

Vierailija
11/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenkylä on Suomen kahdenkymmenen varaikkamman postinumeron joukossa...

ja ihan peruspalkansaajia suurin osa. Voi voi, kärsikö imagosi nyt pahastikin? :D

Vierailija
12/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi 3h + k, todella iso piha (Paloheinän mittakaavassa) ja ikkunoista näkymä puistoon/metsään. Lisäksi toivomasi sauna jonka kylppärissä poreamme. Kahden talon paritaloyhtiö eli yhteensä 4 asuntoa - kaikki naapurit todella mukavia.

Vierailija
13/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla spekseillä kyllä kiinnostaa!!! 3h + k menee jonkin aikaa, joten olemme valmiita siihenkin... ensisijainen toive olisi ollut se 4-5 h + k...

Minä vuonna talonne on rakennettu?

Missä päin, ym.?

:)

t. ap

Vierailija
14/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Itä-Hakkila.

Vierailija
15/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tarkemmin täällä julkisesti kertoa tietoja eikä itsellä ole kuin yksi sähköpostiosoite.

Talo on rakennettu muistaakseni rakennettu 1989, punatiilipintainen ja harjakattoinen 1-tasoratkaisu. Paloheinässä, etäällä isoista valtaväylistä.

Vierailija
16/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tää on ihan rauhallista ja mukavaa seutua, kuten Ylästökin. Samoin Kartanonkoski ja Tammisto. Tutut asuvat Ruskeasannassa ja ovat viihtyneet.

Kyllä Vantaalta löytyy hyviä asuinalueita, ja Helsingissä on paljon niitä huonoja.

nim. entinen helsinkiläinen

Vierailija
17/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lukenut koko ketjun niin olisit saattanut jopa tajuta kommenttini siitä että Hämeenkylä on Suomalaisittain vallan vakavarainen asuinalue. Siellä on tosiaan lähinnä peruspalkansaajia. Ei vuokrataloja ja paljon sellaisia perheitä, joissa molemmat vanhemmat käy töissä. Minulle ei ole mitään väliä sillä, mikä on Hämeenkylän imago... Lähinnä kirjoitukseni oli vastine sille "Hyvä asuinalue Vantaalla???" provolle

Vierailija
18/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luot ananyymin osoitteen hetkessä

tyyliin (mielikuvitus vapaa)

MissX@gmail.com

asunto_paloheina@gmail.com

Vierailija
19/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi, eipä ole minullakaan anonyymiä osoitetta... :/ jos laitatte asuntonne joskus hiljaiseen myyntiin, niin yritän bongailla sitten sieltä... voi vitsi, mitäköhän tässä keksis... ;)

Vierailija
20/21 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän