Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko kantaa pesukoneen kaupasta autoon miehesi kanssa?

Vierailija
17.03.2009 |

Pesukone painaa 75kg-.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ei oteta apua vastaan "koska sinä kyllä jaksat, mutta et vaan viitti.. esität vaan avutonta"

Ja toisaalta varmasti esitänkin, koska niin monta kertaa siitä on tullut tappelu.. tavara on tippunut tai kolhiintunut, vaikka minä kuinka monta kertaa varoitin, etten jaksa ja pyysin häntä kutsumaan jonkun kaverinsa avuksi.. Sitten minä olen tällainen kämmäri ja uikuttaja, jolla ei tee mitään..

t. se aikaisemminkin vastannut ap:n kohtalotoveri :)

Vierailija
22/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei jaksa samaa kuin mies. Näyttäkää se miehelle.

Tosin kyllä minäkin painavat esineet kannan. Joskus on myös niin, etten millään jaksa jotain kantaa, mutta kun päätän, että tuohan tuosta piru vie liikkuu, niin... sitten se liikkukin. Se on myös tahdosta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on pirun vaikea saada kunnon otetta isoista pahvilaatikoista yms, mutta sisulla mennään.

Vierailija
24/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ihan oikeasti, etten mä jaksa. Koska se itse jaksaa tietysti ihan hyvin, daa...

Ja se ajattelee, että mä olen joku supernainen, kun kannan tätä lasta mennen tullen.

t. ap

Vierailija
25/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonompi ottaa kiinni.

Vierailija
26/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä et sitä lastakaan kanna enää siinä vaiheessa kun se painaa 75kg.

Vierailija
27/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei jaksa samaa kuin mies. Näyttäkää se miehelle.

Tosin kyllä minäkin painavat esineet kannan. Joskus on myös niin, etten millään jaksa jotain kantaa, mutta kun päätän, että tuohan tuosta piru vie liikkuu, niin... sitten se liikkukin. Se on myös tahdosta kiinni.

mulla on myös pienet kädet.

En halua rikkoa itseäni, olen omaishoitaja ja en kerta kaikkiaan pystyisi kestämään sitä, että joutuisin lapseni laittamaan laitoshoitoon siksi, että reväytän selkäni jossain sellaisessa kantoprosessissa, jossa olen sisulla nostanut ja kantanut, mutta paikat eivät olekaan kestäneet.

Suomalaisethan sillä sisulla ovat itsensä kautta aikojen hajottaneet, niin metsä kuin tehdastöissä. Mutta onko se sen väärti, kysyn vain?

ap

Vierailija
28/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä et sitä lastakaan kanna enää siinä vaiheessa kun se painaa 75kg.

siis niitähän käytetään hoitotyössä

Vierailija
29/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun mies kantaa sen yksin!!! Jee! Mullapa on vahva mies! Kantanut 3 konetta yksin autoon ja autosta pois.

Vierailija
30/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vahva ja jaksaa kantaa painaviakin asioita. Hauista lisää, se kelpaa mulle! Mutta mä olenkin naiseksi kai outolintu tässä asiassa...

Vierailija
31/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostamme kodinkoneen, otamme siihen kotiinkuljetuksen. Jos muutamme niin otamme täyden palvelun muutofirman.

Vierailija
32/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästä halusta kiinni. Jos on luontaisesti heikot lihakset niin ne on, siinä ei paljoa auta halu olla vahva.

T:eräs joka käy punttisalilla ja syö lisäproteiinia vain päästääkseen edes keskivertonaisen tasolle lihaksissa

itse vahva ja jaksaa kantaa painaviakin asioita. Hauista lisää, se kelpaa mulle! Mutta mä olenkin naiseksi kai outolintu tässä asiassa...

Vierailija
33/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että treenaa ollakseen vahva, jottei tarvitse olla siitä perheen miehestä riippuvainen. Ja kyllä se halusta on aika pitkälle kiinni, loput tulee treenillä ja protskulla :)

Vierailija
34/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa viestiään, jottei kukaan riemastu, että treenaan ollakseni vahva ja on kiva kun ei tarvitse olla riippuvainen miespuolisesta kantoavusta. Nyt sanamuoto on suht oikein ;)

Vierailija
35/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, olen naiseksikin hieman heikko, mutta kaikesta treenaamisesta ja ruokavaliosta huolimatta pääsen nippa nappa tavallisen treenamattoman naisen tasolle lihasvoimassa. Ja normaalikaan nainen ei pääse millään treenimäärällä ja ruokavaliolla miehen tasolle lihasvoimassa, harvalla edes mahdollisuuksia treenata sillä lailla eli lähes ammattimaisesti. Joten kyllä sitä vaan usein tarvitsee miehen apua vaikka ei riippuvainen olisikaan. Ei siinä pelkkä halu auta mitään. Oma miehenikin kun treenaa salilla niin turha minun on haaveilla yhtä vahvaksi tulemisesta. Annan suosiolla hänen kantaa painavat esineet, minä ehkä joitakin juuri ja juuri jaksaisin ja olisin sen jälkeen ihan puhki kun taas miehellä se ei tunnu missään. Joten mitä järkeä rääkätä itseään suotta. Minä taas teen niitä juttuja joissa minä olen parempi ja mies joutuu pyytäämään minun apuani ;)

sitä, että treenaa ollakseen vahva, jottei tarvitse olla siitä perheen miehestä riippuvainen. Ja kyllä se halusta on aika pitkälle kiinni, loput tulee treenillä ja protskulla :)

Vierailija
36/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkään ole päästy, kun se ryökäle käy itsekin salilla :) Mutta kovaa treeniä vaan, kyllä se sitä sieltä pikkuhiljaa tulee. tsemppiä!

Vierailija
37/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että kaikilla mammoilla on niin vahvat miehet, että he kantavat tuollaiset pikkuboxit yksin ja mamma pitää vain ovia auki, korkeintaan.

Vierailija
38/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mieluummin työnjohdollisissa tehtävissä.

Me ollaan niin vanhanaikaisia, että mies ja meidän miespuoliset kaverit kantaa kaikki painavat hommat kysymättäkin. Naiset sitten vie kevyempiä nyssäköitä, laittaa ruoan ja siivoaa jälkiä. Homma toimii, eikä kenenkään tarvii tehdä liian raskasta hommaa.

Saan kyllä pakon edessä sohvat ja pesukoneet siirtymään, mutta aina tulee jotain mustelmaa tms. Oon myös remontoinut kolme asuntoa, joten taidoista ei ole kiinni. Sitä paitsi sinkkunakin huomasin, että miehistä on vaan imartelevaa, että ne on niin vahvoja ja osaa tehdä hommia.

Vierailija
39/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai teeskentelikö ex..

Kun ei pärjännyt mulle, jos jotain piti kantaa.. Kesällä nostelin isoja kiviä pois ruohonleikkuun tieltä kun ex ei jaksanut nostaa.. Lapset totes hämmästyneenä 'meidän äiti on vahvempi kuin isi'.

Vierailija
40/44 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aika vahva - mutta se ei tarkoita sitä, että saisin otetta pesukoneesta ja saisin sitä kepeästi kannettua.

Kannan kyllä multasäkkejä ja viime vuonna kävin ostamassa 50kg turvesäkin - ja nostin sen yksin auton takaluukkuun - mutta aika ääliömäistä se mielestäni oli.

Kyllä mun LIHAKSET kestävät, mutta nikamat eivät ja niitä ei saakaan treenattua - vaikka tietysti hyvät lihakset tukevat niveliä ja nikamia. Liika on silti liikaa.

Olen asunut vuosikausia yksin, eikä tämä kantoasia ole ikinä ennen noussut kynnyskysymykseksi, enkä ole erityisesti tarvinnut "miestä".

t. ap