Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutonetin asiantuntijat!

17.03.2009 |

Kertokaapas aloittelijalle, miten kuvat saa lisättyä tekstin sekaan niin, ettei ne ole siellä sikinsokin vaan selkeästi teksti omana kokonaisuutenaan ja kuvat nätisti joko tekstin yllä tai alla? Ja miten ilmoituksen pohjasta voi tehdä värillisen ja muuttaa fonttia erilaiseksi? Niin ja vielä sellainen kysymys, että miten lisätään kuvat, jos haluaa saada ne isoina suoraan siihen huutoilmoitukseen eikä aukeamaan erilliseen ikkunaan? Toivottavasti joku osaisi neuvoa. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kuvat saa lisättyä tekstin sekaan niin, ettei ne ole siellä sikinsokin vaan selkeästi teksti omana kokonaisuutenaan ja kuvat nätisti joko tekstin yllä tai alla?

Laitat jokaisen tekstin ja kuvan alkuun ja loppuun seuraavan merkki-kirjain yhdistelmän, mutta kirjoita noi väkäset toisin päin, eli ensin "pienempi kuin", loppuun "suurempi kuin", ilman välejä ja muista isot kirjaimet:

> BR

Vierailija
2/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

> BR <

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli: "pienempikuin-merkki" BR "suurempikuin-merkki" ja kaikki yhteen.

Vierailija
4/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vikli80! :) Löytyykö keneltäkään tietoa noihin kahteen muuhun kysymykseen? :)

Vierailija
5/8 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte teidän tavarat erottumaan sieltä?

Tuntuu, että siellä on miljoona kohdetta... Ja esimerkiksi lastenvaatteita on todella paljon. Miten kukaan ikinä löytää sieltä niitä sun kohteita?

Laitatteko aina jotakin näyteikkunaan, laitatteko hakusanoja? Vai selaako ihmiset oikeasti ne kaikki tuotteet?

Ymmärrän jos on kyse merkkivaatteesta ja ihmiset hakee merkillä, mutta jos on kyse ihan tavallisesta "merkittömästä" vaatteesta?

En ole pitkään aikaan myynyt mitään siellä ja nyt laitoin ja tuntuu ettei sieltä erotu oikein mikään... Tai itse ainakin aina haen juuri niillä merkeillä vaatteita koska en jaksa käydä läpi kaikkia vaatteita.

Vai onko näin, että kannattaa myydä vain merkkivaatteita? Itse asiassa mä vien kyllä 95 prossaa kirpparille, mutta jotakin laitoin nyt tuonnekkin...

Emmi

Vierailija
6/8 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kuitenkin tiedän, että BR ei tarvitse välttämättä kirjoittaa isoilla kirjaimilla, pienet ajaa saman asian ;)

Vierailija
7/8 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku neuvoa miten kohteeseen saa lisättyä kävijälaskurin?

Vierailija
8/8 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myymästä huuto.netissä..

juuri mm tavaran paljouden vuoksi, postikulujen vuoksi..

helpommalla ja paljon paremmalla menestyksellä olen myynyt

nykyisin www.villalyhty.fi